CHROME מתאפס כל סגירה
-
@nokia תכניס בשורת הכתובת את זה
chrome://settings/cookies
ותבדוק מה מופיע בשורה הזאת

אולי זה קשור.. -
@nokia תעשה קבלת כל קבצי הקוקי
-
@nokia תעשה קבלת כל קבצי הקוקי
@תות-בננה-0 אמר בCHROME מתאפס כל סגירה:
@nokia תעשה קבלת כל קבצי הקוקי
בררית מחדל זה כמו שמוגדר אצלו עכשיו
-
@nokia

תבטל את זה -
@nokia

תבטל את זה@תות-בננה-0 גם זה ככה מוגדר בברירת מחדל
-
@תות-בננה-0 גם זה ככה מוגדר בברירת מחדל
-
@תות-בננה-0 אני אומר שאיך שמוגדר לו זה בסדר בכל האפשריות וככה זה בברירת מחדל
-
@תות-בננה-0 אני אומר שאיך שמוגדר לו זה בסדר בכל האפשריות וככה זה בברירת מחדל
-
@bbn אמר בCHROME מתאפס כל סגירה:
@nokia אם ממילא הכרום בלי שום הגדרות סיסמאות וכו
נסה להסיר ולהתקין מחדשלא בטוח שיעזור אם זה בתוכנה כמו Cקלינר לא יעזור
כמובן כדאי לנסות
אולי דפדפן אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

