החלפת אפליקציית המדיה בנגן סמארט באס Q3
-
יש לי נגן סמארט באס Q3 אבל ה'אפליקצייה' שמפעילים בה את המדיה ממש לא ידידותית בלשון המעטה.. (לטעמי כמובן) האם יש דרך להחליף את התוכנה של המדיה בנגן (אפילו דרך המשווקים בתשלום לא אכפת לי)
-
יש לי נגן סמארט באס Q3 אבל ה'אפליקצייה' שמפעילים בה את המדיה ממש לא ידידותית בלשון המעטה.. (לטעמי כמובן) האם יש דרך להחליף את התוכנה של המדיה בנגן (אפילו דרך המשווקים בתשלום לא אכפת לי)
-
@יצח-ק אני יודע על ה q2 שהוא אנדרואיד אתה בטוח ש 3 הוא לא
אם זה אנדרואיד אני יוכל לעזור לך בצ'אט -
@יצח-ק אני יודע על ה q2 שהוא אנדרואיד אתה בטוח ש 3 הוא לא
אם זה אנדרואיד אני יוכל לעזור לך בצ'אט -
@מתכנת-חובב למיטב הבנתי לינוקס. כך גם כתוב כאן
@יצח-ק אמר בהחלפת אפליקציית המדיה בנגן סמארט באס Q3:
@מתכנת-חובב למיטב הבנתי לינוקס. כך גם כתוב כאן
אני יודע שQ2 זה אנדרואיד 4.4 וQ3זה אנדרואיד 8.8
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות