אפלקצייה כמו בלוסטאקס
-
יש למישהו אפלקצייה כמו בלוסטאקס אבל אחרת?
-
יש למישהו אפלקצייה כמו בלוסטאקס אבל אחרת?
@תות-בננה-0 יש את נוקס
-
@תות-בננה-0 יש את נוקס
@שלמה-ווייס אפשר קישור?
-
@שלמה-ווייס אפשר קישור?
-
@שלמה-ווייס זה מה שזה אומר לי

-
@שלמה-ווייס זה מה שזה אומר לי

@תות-בננה-0 אז תיכנס לאתר הרשמי ושם תלחץ על DOWNLOAD
-
@תות-בננה-0 אז תיכנס לאתר הרשמי ושם תלחץ על DOWNLOAD
@שלמה-ווייס יש לך מושג אם היא קלה יותר מ bluestacks שכל פעם שאני מפעיל אותה אני צריך לוודא שלא יצא לי בטעות הכרטיס ram ?
-
@שלמה-ווייס יש לך מושג אם היא קלה יותר מ bluestacks שכל פעם שאני מפעיל אותה אני צריך לוודא שלא יצא לי בטעות הכרטיס ram ?
@מתכנת-חובב אני יותר צריך לוודא ש32 ביטים במערכת לא שובתים... זה אמור להיות יותר קל אבל לא יודע עד כמה נראה לי שהדרישות שלו זהות לבלוסטאקס
-
@מתכנת-חובב אני יותר צריך לוודא ש32 ביטים במערכת לא שובתים... זה אמור להיות יותר קל אבל לא יודע עד כמה נראה לי שהדרישות שלו זהות לבלוסטאקס
@שלמה-ווייס כבר מזמן למדתי לא להתייחס לדרישות
כל אחד מנמיך אותם למינימום כדי להגיע לקהלים גדולים יותר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות