בעיות קליטה 208
-
@מוטי-ברנד אבל תכלס זה לא עוזר....
@אברך-צעיר ניסית?
-
@אברך-צעיר ניסית?
@מוטי-ברנד ודאי...
-
@מוטי-ברנד ודאי...
@אברך-צעיר אין חכם כבעל ניסיון...
-
@מוטי-ברנד ודאי...
@אברך-צעיר אז כנראה יש לך בעיה אחרת
כשאתה מחזיק את הפלאפון ביד כשהוא שוכב זה גם אותו דבר? -
-
@אברך-צעיר אז כנראה יש לך בעיה אחרת
כשאתה מחזיק את הפלאפון ביד כשהוא שוכב זה גם אותו דבר?@מוטי-ברנד בשאני מחזיק ביד אז הטלפון בתזוזה
-
-
@מוטי-ברנד בשאני מחזיק ביד אז הטלפון בתזוזה
-
@מישהו12 זה לא יעזור לך כלום אתה המומחה של נוקיה בפורום ואתה אחראי על כל בעיה שיש בנוקיה!!! ברור!!!!







@מוטי-ברנד אמר בבעיות קליטה 208:
@מישהו12 זה לא יעזור לך כלום אתה המומחה של נוקיה בפורום ואתה אחראי על כל בעיה שיש בנוקיה!!! ברור!!!!








-
@מישהו12 זה לא יעזור לך כלום אתה המומחה של נוקיה בפורום ואתה אחראי על כל בעיה שיש בנוקיה!!! ברור!!!!







-
@מוטי-ברנד אמר בבעיות קליטה 208:
@אברך-צעיר אמר בבעיות קליטה 208:
@מוטי-ברנד בשאני מחזיק ביד אז הטלפון בתזוזה
ואז?
כנראה שמשהו זז בפנים...
-
@מוטי-ברנד אמר בבעיות קליטה 208:
@אברך-צעיר אמר בבעיות קליטה 208:
@מוטי-ברנד בשאני מחזיק ביד אז הטלפון בתזוזה
ואז?
כנראה שמשהו זז בפנים...
@אברך-צעיר צריך לפתוח אותו ולראות אם התפרק שם איזה הלחמה
-
@אברך-צעיר צריך לפתוח אותו ולראות אם התפרק שם איזה הלחמה
@מוטי-ברנד אמר בבעיות קליטה 208:
@אברך-צעיר צריך לפתוח אותו ולראות אם התפרק שם איזה הלחמה
מחר אעלה תמונה בע''ה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
