שלט למזגן המקורי
-
@fshlomo מה זה
@fshlomo אמר בשלט למזגן המקורי:
REMOTE
???
אינפרא אדום?
אז יש לקנות כזה דבר או כזה דבר
ולכן אין לי את הבעיה הנ"ל.
אז אני רק צריך אפליקצייה שתעבוד ביאנג-ואחרי שיש לי כזה אז אסתדר כבר בעז"ה -
@fshlomo מה זה
@fshlomo אמר בשלט למזגן המקורי:
REMOTE
???
אינפרא אדום?
אז יש לקנות כזה דבר או כזה דבר
ולכן אין לי את הבעיה הנ"ל.
אז אני רק צריך אפליקצייה שתעבוד ביאנג-ואחרי שיש לי כזה אז אסתדר כבר בעז"ה -
@שמואל-ש com.osapps.airremote.apk תנסה את זה
-
@שמואל-ש com.osapps.airremote.apk תנסה את זה
-
-
@שמואל הנה זה עד כמה שאני יודע בטוח יעבוד acremote18-Signed.apk
@יוסי-נ אמר בשלט למזגן המקורי:
@שמואל הנה זה עד כמה שאני יודע בטוח יעבוד acremote18-Signed.apk
מתקין, אך כשנפתח הוא עוצר, כנראה בגלל שאין לו אינפרא אדום, אז אחכה שיגיע החיישן שהוזמן ואז נראה אם עובד או לא
תודה רבה בכל אופן!!!
-
@יוסי-נ אמר בשלט למזגן המקורי:
@שמואל הנה זה עד כמה שאני יודע בטוח יעבוד acremote18-Signed.apk
מתקין, אך כשנפתח הוא עוצר, כנראה בגלל שאין לו אינפרא אדום, אז אחכה שיגיע החיישן שהוזמן ואז נראה אם עובד או לא
תודה רבה בכל אופן!!!
-
-
@יוסי-נ זה מתקין ופותח, ואחרי כמה שניות עוצר, אז סימן שמשהו חסר לו-והמשהו הזה זה כנראה חיישן אינפרא אדום
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות