דפדפן EDGE לא עובד
-
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
@יוסי-מחשבים
מה זאת אומרת אין לי אינטרנט?
אז איך אני כותב את המשפט הזה ונכנס לאתרים וכו'? -
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
@יוסי-מחשבים אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
אבל דרך כרום הוא נכנס-ומדבר איתנו כרגע!
@LeNoVo תתקין תעודת אבטחה של נתיב לEDGE -
@יוסי-מחשבים אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
אבל דרך כרום הוא נכנס-ומדבר איתנו כרגע!
@LeNoVo תתקין תעודת אבטחה של נתיב לEDGE -
-
@יוסי-מחשבים
זה מוביל לכאן:

-
@יוסי-מחשבים
זה מוביל לכאן:

-
@lenovo עשיצ מה שיוסי מחשבים אמר?
@יוסי-מחשבים אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@lenovo תוריד את תוכנת התקנת תעודת האבטחה מכאן ותתקין, בסיום ההתקנה יש להפעיל את המחשב מחדש
-
@lenovo עשיצ מה שיוסי מחשבים אמר?
@יוסי-מחשבים אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@lenovo תוריד את תוכנת התקנת תעודת האבטחה מכאן ותתקין, בסיום ההתקנה יש להפעיל את המחשב מחדש
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות