דפדפן EDGE לא עובד
-
@lenovo לא חושב שקשור לדפדפן. זה נראה שאין אינטרנט. אם אתה בנטפרי יכול להיות הסיבה היא שמנוע החיפוש בינג חסום בנטפרי.
-
@lenovo הגדרות > פרטיות ושירותים > שורת כתובת וחיפוש > מנגנון חיפוש הנמצא בשימוש בשורת הכתובת
תשנה ל google
-
@lenovo לא בכרום. בדפדפן אדג' . עליו שאלת לא?
הגדרות > פרטיות ושירותים > שורת כתובת וחיפוש > מנגנון חיפוש הנמצא בשימוש בשורת הכתובתתשנה ל google
תעדכן אם עזר. -
@lenovo אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@מה-הבעיה לא..
אבל תודה בכל זאתתקליד שם (באדג) בשורת הכתובת
google.com ותעדכן מה קורה -
@lenovo אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@מה-הבעיה לא..
אבל תודה בכל זאתתקליד שם (באדג) בשורת הכתובת
google.com ותעדכן מה קורה -
@lenovo
תקליד
https://google.com -
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
-
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
@יוסי-מחשבים
מה זאת אומרת אין לי אינטרנט?
אז איך אני כותב את המשפט הזה ונכנס לאתרים וכו'? -
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
@יוסי-מחשבים אמר בדפדפן EDGE לא עובד:
@lenovo כבר כתבו לך שאין לך אינטרנט (זה שאתה כותב בשורת הכתובת זה לא אומר כלום)
אבל דרך כרום הוא נכנס-ומדבר איתנו כרגע!
@LeNoVo תתקין תעודת אבטחה של נתיב לEDGE
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


