נוקיה 800 כשר חדש
-
@מוטי-ברנד אני לא פרסמתי בשום מקום.
מי שמכיר אותי עושה אצלי.
אולי הם מפרסמים בשבילם, אין לי מושג, ולא מעניין אותי. -
@yair אמר בנוקיה 800 כשר חדש:
@מישהו12 הם במריבה עם הוועדה בנוגע לכשרות.
כל עוד הם לא ישברו את ה יואסבי פיזית. אפשרי לעקוף את החסימות שלהם ולשים מערכת חדשה לחלוטין.
אם הם עשו שיפורי תוכנה מיוחדים, אני לא יודע.
אני עשיתי שיפורים משלי.הסיפור של השיאומי?
-
-
@msd תרשום למייל
Yair6166@gmail.com -
@msd תרשום למייל
Yair6166@gmail.com -
תכלס'
מי כבר מכיר את הנוקיה 800 ויכול לתת עליו חוות דעתו.ואיפה קונים אותו, אני עושה חיפוש בגוגל ולא רואה. מה יש רק חנות אחת או שתיים והמחיר בהתאם.
-
תכלס'
מי כבר מכיר את הנוקיה 800 ויכול לתת עליו חוות דעתו.ואיפה קונים אותו, אני עושה חיפוש בגוגל ולא רואה. מה יש רק חנות אחת או שתיים והמחיר בהתאם.
-
@ב-ו מכשיר מעולה תוכנה מצוינת (לא הנוקיה הרגיל) הרבה יותר טוב
קצת איטי לא טייס
וגם חזק מאוד יותר מסטנדרט של החזקים(K35 V24)@בסטפון יש בו מצלמה ?
או כשר?
ויש עוד אפליקציות או אפשרות להתקין?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות