גרסה חדשה של פילמורה
-
מי שרוצה יש גרסה חדשה של פילמורה פה שיוריד ויעלה לדרייב לטובת כולם,
תודה. -
מי שרוצה יש גרסה חדשה של פילמורה פה שיוריד ויעלה לדרייב לטובת כולם,
תודה.@אפרושי-מאיסורא יש פה בפורום כבר גרסא כזו
-
@אפרושי-מאיסורא יש פה בפורום כבר גרסא כזו
@דניאל-ביטון אוקיי תביא את הקישור לא נראה לי כי זה מהשבוע או מקסימום שבוע שעבר..
-
@דניאל-ביטון אוקיי תביא את הקישור לא נראה לי כי זה מהשבוע או מקסימום שבוע שעבר..
@אפרושי-מאיסורא יש פה גרסא 10 אולי בנקודה פסיק היא יותר חדשה אני לא חושב שיש הבדל
-
@אפרושי-מאיסורא יש פה גרסא 10 אולי בנקודה פסיק היא יותר חדשה אני לא חושב שיש הבדל
@דניאל-ביטון הא גופא זה מה שאמרתי
-
@דניאל-ביטון הא גופא זה מה שאמרתי
-
@דניאל-ביטון שזה גירסה יותר חדשה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות