עזרה קובץ PDF נעול
-
@אלעזר-חיים תודה רבה
@זלמןz או שתקח את זה ותנסה-
מסיר-סיסמא-מפידיאפ.rar -
@זלמןz או שתקח את זה ותנסה-
מסיר-סיסמא-מפידיאפ.rar@יהושע-זופניק אמר בעזרה קובץ PDF נעול:
@זלמןz או שתקח את זה ותנסה-
מסיר-סיסמא-מפידיאפ.rarאם הבנתי נכון. הוא מסיר סיסמא רק אחרי שמזינים קוד.
אם אכן צדקתי זה כמעט מיותר. -
@יהושע-זופניק אמר בעזרה קובץ PDF נעול:
@זלמןz או שתקח את זה ותנסה-
מסיר-סיסמא-מפידיאפ.rarאם הבנתי נכון. הוא מסיר סיסמא רק אחרי שמזינים קוד.
אם אכן צדקתי זה כמעט מיותר. -
@יהושע-זופניק זה רק 6 מגה בייט
-
@יהושע-זופניק אמר בעזרה קובץ PDF נעול:
אז נשאיר את ההחלטה האם שווה להוריד או לא [הימור קט] לידידנו @זלמןZ לא כן?
-
@יהושע-זופניק אמר בעזרה קובץ PDF נעול:
אז נשאיר את ההחלטה האם שווה להוריד או לא [הימור קט] לידידנו @זלמןZ לא כן?
-
@יהושע-זופניק זה רק 6 מגה בייט
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהושע-זופניק אמר בעזרה קובץ PDF נעול:
הוא אומר שההורדה מסוכנת
@יהושע-זופניק ככל הנראה זה לא בגלל הקובץ אלא בגלל האתר שממנו אתה מוריד את הקובץ.
-
@יהושע-זופניק אמר בעזרה קובץ PDF נעול:
הוא אומר שההורדה מסוכנת
@יהושע-זופניק ככל הנראה זה לא בגלל הקובץ אלא בגלל האתר שממנו אתה מוריד את הקובץ.
@פלורידה לא ! אני העליתי את זה לשרת של הפורום מהמחשב שלי
אבל אני מוריד הרבה מפה?! -
@פלורידה לא ! אני העליתי את זה לשרת של הפורום מהמחשב שלי
אבל אני מוריד הרבה מפה?!@יהושע-זופניק אני הורדתי ופתחתי והכל טוב.
ויש לי איסט... -
@יהושע-זופניק אני הורדתי ופתחתי והכל טוב.
ויש לי איסט...פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יהושע-זופניק טעות כמו שאמרת 6 מגה בייט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות