העלאת דיסק טכנאים באופן חד פעמי
-
@ירושליים תעלה צילום של הביוס אין דבר כזה זה לא שם
-
@ירושליים תודה אבל לא צילמת הכל
-
@ירושליים תודה אבל לא צילמת הכל
@דניאל-ביטון
אני לא מצליח לעלות עוד תמונות.
אבל אין דרך ידועה לעלות אותו בביוס חד פעמי -
@דניאל-ביטון
אני לא מצליח לעלות עוד תמונות.
אבל אין דרך ידועה לעלות אותו בביוס חד פעמי@ירושליים לא משהוא שידוע לי
-
@ירושליים תודה אבל לא צילמת הכל
@דניאל-ביטון לכאורה זה F9 ככה נראה מהתמונה השניה
-
@דניאל-ביטון לכאורה זה F9 ככה נראה מהתמונה השניה
@קינג-קומפיוטר כן שם זה האופציות אבל אולי צריך להגדיר בביוס אח''כ ידנית מאיפה לעלות אם יש תקל כדלהלן
-
@קינג-קומפיוטר כן שם זה האופציות אבל אולי צריך להגדיר בביוס אח''כ ידנית מאיפה לעלות אם יש תקל כדלהלן
@דניאל-ביטון לפעמים אחרי שבוחרים פעם אחת בדיסק מסוים הוא זוכר את הפעולה וממשיך להעלות מהמיקום האחרון שביקשת, לא בטוח אבל זכור לי מאיפשהו ככה
-
@דניאל-ביטון לפעמים אחרי שבוחרים פעם אחת בדיסק מסוים הוא זוכר את הפעולה וממשיך להעלות מהמיקום האחרון שביקשת, לא בטוח אבל זכור לי מאיפשהו ככה
@קינג-קומפיוטר נכון ויכול להיות שזה בעייה של מיודיענו למעלה ולכן אמרתי לו שכנראה צריך להגדיר בביוס בחזרה שייכנס דרך ההארד דרייב
-
@דניאל-ביטון לפעמים אחרי שבוחרים פעם אחת בדיסק מסוים הוא זוכר את הפעולה וממשיך להעלות מהמיקום האחרון שביקשת, לא בטוח אבל זכור לי מאיפשהו ככה
-
@קינג-קומפיוטר @דניאל ביטון
![#MG_1767 [רוחב מירבי 640 גובה מירבית 480].jpg](/assets/uploads/files/1611239170448-mg_1767-%D7%A8%D7%95%D7%97%D7%91-%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%91%D7%99-640-%D7%92%D7%95%D7%91%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%AA-480.jpg)
@ירושליים מה אתה רואה כאן?
-
@קינג-קומפיוטר
ביקשו תמונות העליתי.
ראש קטן! -
@קינג-קומפיוטר
ביקשו תמונות העליתי.
ראש קטן!אכן בביוסים האלו של HP לפעמים זה מורכב ביותר
צריך לאפשר ב Security בוט מ USB ולפעמים זה רק מ MBR או UEFI
ואז בהפעלה הבאה הוא יציג לך קוד שאותו אתה צריך להקליד כדי לאפשר את האופציה
ואז ב F9 אתה אמור לקבל את האפשרות מ USB
אם זה E2B הוא יראה לך 2
MBR
UEFI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
!