בעיה באוזנית בלוטוס
-
יש לי נוקיה סי2 וקניתי את האוזניה הזו https://boti.bot/SHVLvyfdTJ אחרי שכבר הי לי דגם זהה הבעיה היא שכל פעם אחרי שאני מנתק את השיחה האוזניה מתנתקת וזה קורה רק בנוקיה סי2 (נוקיה אחרים אני לא יודע) האם יש למישהו פתרון?
-
יש לי נוקיה סי2 וקניתי את האוזניה הזו https://boti.bot/SHVLvyfdTJ אחרי שכבר הי לי דגם זהה הבעיה היא שכל פעם אחרי שאני מנתק את השיחה האוזניה מתנתקת וזה קורה רק בנוקיה סי2 (נוקיה אחרים אני לא יודע) האם יש למישהו פתרון?
@rbu יש בעייה עם הבלוטוס של סי 2 יש פה בפורום סרטון איך לסדר אותו עיין שם

-
@rbu יש בעייה עם הבלוטוס של סי 2 יש פה בפורום סרטון איך לסדר אותו עיין שם

@דניאל-ביטון אפשר קישור תודה
-
@דניאל-ביטון אפשר קישור תודה
-
@דניאל-ביטון את זה כבר עשיתי ברגע שקניתי את הפלאפון וזה עבד מעולה עם אוזניות אחרות הבעיה היא לא הטווח אלא אפילו עם הם צמודים האוזניה פשוט מתנתקת כשמנתקים שיחה
-
@דניאל-ביטון את זה כבר עשיתי ברגע שקניתי את הפלאפון וזה עבד מעולה עם אוזניות אחרות הבעיה היא לא הטווח אלא אפילו עם הם צמודים האוזניה פשוט מתנתקת כשמנתקים שיחה
@rbu אוקיי לא הבנתי סורי

-
יש לי נוקיה סי2 וקניתי את האוזניה הזו https://boti.bot/SHVLvyfdTJ אחרי שכבר הי לי דגם זהה הבעיה היא שכל פעם אחרי שאני מנתק את השיחה האוזניה מתנתקת וזה קורה רק בנוקיה סי2 (נוקיה אחרים אני לא יודע) האם יש למישהו פתרון?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות