מתמחים טופ - גרסה חדשה
-
@mgm-ivr אמר במתמחים טופ - גרסה חדשה:
@השמח-בחלקו אמר במתמחים טופ - גרסה חדשה:
@mgm-ivr אמר במתמחים טופ - גרסה חדשה:
לידיעת הציבור
העלו את זה לגוגל פלייאפשר קישור?
תחפש מתמחים טופ
ביקשתי קישור כי אין לי גוגל פליי
ואם יהיה לי קישור אני יוכל לבקש מהדרן שיוסיפו את זה -
@צבי-התותח אמר במתמחים טופ - גרסה חדשה:
יש גם אפליקציה למחשב?
אפליקציה זה אנדרואיד וIOS תוכנה זה מחשב
-
-
אהלן חבר'ה. לכבוד העיצוב החדש, שדרגתי קצת את האפליקציה של מתמחים טופ.
@שמואל אם תרצה אתה מוזמן להעלות אותה לגוגל פליי. (העלתי גם את המספר גירסא במניפסט , רק תחתום אותה וזהו).
בגדול, התאמתי אותה לעיצוב החדש של האתר, שזה אומר אייקון חדש לאפליקציה, לוגו חדש, וגם אייקון טעינה מותאם לעיצוב..

וחשוב לציין שהאפליקציה עד עכשיו לא יכלה להוריד קבצים, והפעם הוספתי לה אפשרות הורדת קבצים ישירות מהאפליקציה עצמה. גם מקבצים באתר וגם ממגיקוד.
האפליקציה חסומה לקישורים חיצוניים שימו לב.אפשר להוריד אותה מהדרייב:
https://drive.google.com/file/d/1QqY--Yemd4AwFhxB4IcmyV-5rlqsh1fN/view?usp=drivesdkאו מהאתר:
מתמחים טופ_2.7.apk -
-
-
-
-
@צבי-התותח מה שונה באפליקציה מרגיל אם אתה רוצה כבר סימנתי לך למעלה איפה אתה יכול לייצר אפליקציה במחשב https://mitmachim.top/topic/17038/מתמחים-טופ-גרסה-חדשה/21
-
@צבי-התותח מה שונה באפליקציה מרגיל אם אתה רוצה כבר סימנתי לך למעלה איפה אתה יכול לייצר אפליקציה במחשב https://mitmachim.top/topic/17038/מתמחים-טופ-גרסה-חדשה/21
@מוטי-ברנד אבל אני רוצה שזה לא יחשב גלישה בכרום או בedge
-
@מוטי-ברנד אבל אני רוצה שזה לא יחשב גלישה בכרום או בedge
@צבי-התותח אז אין מה לעשות
-
@צבי-התותח אז אין מה לעשות
@מוטי-ברנד חבל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
