גימייל עם סים כשר...
-
@yllwy17 אמר בגימייל עם סים כשר...:
יש למישהו מוסג אם אפשר בנוקיה C2 עם סים כשר לשים גימייל?
אי אפשר
-
@מישהו12 אתה בטוח??. כי זכור לי שפעם שמעתי שיש כאלה שכן יכולים... במכשיר לא כשר וסים כשר...
-
@yllwy17 אמר בגימייל עם סים כשר...:
@מישהו12 אתה בטוח??. כי זכור לי שפעם שמעתי שיש כאלה שכן יכולים... במכשיר לא כשר וסים כשר...
100% אלא אם בסים קימבנו אינטרנט
-
@yllwy17 אמר בגימייל עם סים כשר...:
@מישהו12 אז יש מצב לקמבן????
זה כבר לא התחום שלי, לא נגגעתי מעולם בסים כשר וזה לא מעניין אותי.
מה שאתה צריך לכאורה זה סים כשר+חבילת אינטרנט @קרן-הסלולר אולי עושה.
בכל מקרה עדיין חסר לך הישום מייל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות