גיבוי אנשי קשר ביאנג דרך המחשב (מתחבר לי)
-
יש לי סמסונג יאנג כשר לחלוטין מהדגם הזה GT-S 6310,
יקרה לי את הבעיה כמו שצוין פה עם האזור חיוג: https://mitmachim.top/topic/408/איפוס-יאנג-כשר/25?_=1580074405970אני רוצה לאפס לפי ההוראות שם,
אבל לפני אני רוצה לגבות אנשי קשר,אין לי כרטיס זיכרון, אבל המכשיר מצליח להתחבר לי למחשב,
(הכנסתי בעבר ככה צלצולים) כשאני מחבר אני רואה הרבה תקיות,
איפה אני מוצאת את האנשי קשר שם כדי לגבות???לא רואה שם שום רשימה כזו
-
יש לי סמסונג יאנג כשר לחלוטין מהדגם הזה GT-S 6310,
יקרה לי את הבעיה כמו שצוין פה עם האזור חיוג: https://mitmachim.top/topic/408/איפוס-יאנג-כשר/25?_=1580074405970אני רוצה לאפס לפי ההוראות שם,
אבל לפני אני רוצה לגבות אנשי קשר,אין לי כרטיס זיכרון, אבל המכשיר מצליח להתחבר לי למחשב,
(הכנסתי בעבר ככה צלצולים) כשאני מחבר אני רואה הרבה תקיות,
איפה אני מוצאת את האנשי קשר שם כדי לגבות???לא רואה שם שום רשימה כזו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות