תוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה
-
התוכנה באנגלית הורסת את המחשב אני התקנתי
א. המחשב איטי
ב. אני גולל בעכבר והוא עולה במקום לרדת -
התוכנה באנגלית הורסת את המחשב אני התקנתי
א. המחשב איטי
ב. אני גולל בעכבר והוא עולה במקום לרדת@שלום-מה-נשמע אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
התוכנה באנגלית הורסת את המחשב אני התקנתי
א. המחשב איטי
ב. אני גולל בעכבר והוא עולה במקום לרדתמי אמר שזה קשור?
-
@שלום-מה-נשמע אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
התוכנה באנגלית הורסת את המחשב אני התקנתי
א. המחשב איטי
ב. אני גולל בעכבר והוא עולה במקום לרדתמי אמר שזה קשור?
@מישהו12 אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
@שלום-מה-נשמע אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
התוכנה באנגלית הורסת את המחשב אני התקנתי
א. המחשב איטי
ב. אני גולל בעכבר והוא עולה במקום לרדתמי אמר שזה קשור?
כניראה שאיך שהוא התקין זה קרה?
אבל זה גם תלוי במחשב -
@מישהו12 אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
@שלום-מה-נשמע אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
התוכנה באנגלית הורסת את המחשב אני התקנתי
א. המחשב איטי
ב. אני גולל בעכבר והוא עולה במקום לרדתמי אמר שזה קשור?
כניראה שאיך שהוא התקין זה קרה?
אבל זה גם תלוי במחשב@יוסי-הגאון אני לא חושב כי קודם זה לא היה אבל יכול להיות
-
@יוסי-הגאון אני לא חושב כי קודם זה לא היה אבל יכול להיות
-
@שלום-מה-נשמע לא הגיוני. אני התקנתי אותה על כמה וכמה מחשבים ולאף אחד מהם לא היו איתה בעיות
@aaaa כנראה בעיה ספציפית במחשב שלי
-
@aaaa כנראה בעיה ספציפית במחשב שלי
@שלום-מה-נשמע אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
@aaaa כנראה בעיה ספציפית במחשב שלי
ברוך השם הכל בסדר.

אולי בעיה במחשב שלך?
-
@שלום-מה-נשמע אמר בתוכנה למחשב לבניית ערכות נושא לנוקיה:
@aaaa כנראה בעיה ספציפית במחשב שלי
ברוך השם הכל בסדר.

אולי בעיה במחשב שלך?
@יוסי-הגאון כנראה
-
@aaaa כנראה בעיה ספציפית במחשב שלי
@שלום-מה-נשמע תנסה לטפל בזה דרך חומת אש (נמצא בלוח הבקרה)
-
@שלום-מה-נשמע תנסה לטפל בזה דרך חומת אש (נמצא בלוח הבקרה)
-
@שלום-מה-נשמע תנסה לטפל בזה דרך חומת אש (נמצא בלוח הבקרה)
-
@aaaa במערכות הפעלה הקודמות כשמורידים תוכנות כבדות זה מאט אנל'א יודע מהי התוכנה ואיזה מחשב יש לו רק כתבתי כי פעם עזרתי לחבר עם משהו דומה
-
@aaaa במערכות הפעלה הקודמות כשמורידים תוכנות כבדות זה מאט אנל'א יודע מהי התוכנה ואיזה מחשב יש לו רק כתבתי כי פעם עזרתי לחבר עם משהו דומה
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות