חסימת אינטרנט בסמסונג טרנד פלוס
-
@shlomo3345 אי אפשר להסיר אותם פשוט?
-
@shlomo3345 אי אפשר להסיר אותם פשוט?
@אחד-האחדים
לא מה שידוע לי, זה ישומי מערכת. -
@אחד-האחדים
לא מה שידוע לי, זה ישומי מערכת.@shlomo3345 לחיצה ארוכה והסר, לא אפשריים?
-
@shlomo3345 לחיצה ארוכה והסר, לא אפשריים?
@אחד-האחדים
תנסה ותראה... -
@אחד-האחדים
תנסה ותראה...@shlomo3345 אני הצלחתי להסיר דפדפן כך
-
@shlomo3345 אני הצלחתי להסיר דפדפן כך
@אחד-האחדים
אני לא ניסיתי, אבל למיטב ידיעתי מדובר בישומי מערכת.
(אגב יכול מאוד להיות שדפדפן זה לא ישום מערכת, תשאל את המומחים) -
@אחד-האחדים
אני לא ניסיתי, אבל למיטב ידיעתי מדובר בישומי מערכת.
(אגב יכול מאוד להיות שדפדפן זה לא ישום מערכת, תשאל את המומחים)@shlomo3345 נראה לי זה רק בגלל שניסיתי את זה באייפון 1...
-
@shlomo3345 לחיצה ארוכה והסר, לא אפשריים?
@אחד-האחדים
חנות פליי לא אפשרי
זה בתוך האפשרויות של המערכת -
@אחד-האחדים
חנות פליי לא אפשרי
זה בתוך האפשרויות של המערכת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות