המרה נוקיהC2
-
@yllwy17 אתה צריך להמיר שם לגודל רזולצייה של 320 על 240 בקטגוריית סלולארי
-
-
@יהושע-זופניק אי אפשר לפתוח גם את זה .. סורי.. יש מצב לשלוח לי למייל הפרטי?
-
@נ-נח אבל זה קישור לדרייב?!
-
@yllwy17 רק לא הבנתי איך זה קשור לוורדפרס מה אתה בונה אתר המרות חדש?
כשפותחים נושא היא צריכה להיפתח בקטגוריה המתאימה -
@נ-נח אבל זה קישור לדרייב?!
-
@yllwy17 רק לא הבנתי איך זה קשור לוורדפרס מה אתה בונה אתר המרות חדש?
כשפותחים נושא היא צריכה להיפתח בקטגוריה המתאימה@יהושע-זופניק אמר בהמרה נוקיהC2:
yllwy17 רק לא הבנתי איך זה קשור לוורדפרס מה אתה בונה אתר המרות חדש?
משתמש חדש לא מצא קטגוריה מתאימה.....
-
@יהושע-זופניק אקיצר אני לא מצליחה יש מצב לשלוח לי את זה למייל דחוף...
-
@יהושע-זופניק אקיצר אני לא מצליחה יש מצב לשלוח לי את זה למייל דחוף...
-
@יהושע-זופניק אמר בהמרה נוקיהC2:
yllwy17 רק לא הבנתי איך זה קשור לוורדפרס מה אתה בונה אתר המרות חדש?
משתמש חדש לא מצא קטגוריה מתאימה.....
-
@yllwy17 בבקשה ..... סבלנות לוקח זמן להוריד....!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות