מידע על Nokia 9500
-
@מישהו12 אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס הוא קונה ב5 שקל מעליאקספרס..
זה עולה 100 שח בערך באליאקספרס.
עם גרסא-עוד 100בעלי אקספרס זה בלי גירסה?
@יוסי-הגאון אמר במידע על Nokia 9500:
בעלי אקספרס זה בלי גירסה?
עם עברית אבל בלי גרסא כשרה\חצי כשרה וכו'.
-
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים
אני חושב שיש 3MP ו4MP
כאילו גירסאות נכון?
@יוסי-הגאון אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים
אני חושב שיש 3MP ו4MP
כאילו גירסאות נכון?
3 ו5.
לא קשור לחיקויים, פשוט סחורה לא טובה. -
@יוסי-הגאון אמר במידע על Nokia 9500:
בעלי אקספרס זה בלי גירסה?
עם עברית אבל בלי גרסא כשרה\חצי כשרה וכו'.
@מישהו12 אמר במידע על Nokia 9500:
@יוסי-הגאון אמר במידע על Nokia 9500:
בעלי אקספרס זה בלי גירסה?
עם עברית אבל בלי גרסא כשרה\חצי כשרה וכו'.
אני לא צריך כשר!
ושלא תחשוד בי
אני לא מתכונן להכניס בו סים -
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים?
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים?
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה 3MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
-
@יוסי-הגאון אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים
אני חושב שיש 3MP ו4MP
כאילו גירסאות נכון?
3 ו5.
לא קשור לחיקויים, פשוט סחורה לא טובה. -
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים?
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה 3MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
@שלמה-ווייס אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים?
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה #MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
אני לא מתכונן להכניס בו סים
-
@שלמה-ווייס אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים?
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה #MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
אני לא מתכונן להכניס בו סים
@יוסי-הגאון מה קשור לסים?
-
@יוסי-הגאון מה קשור לסים?
-
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@מישהו12 סחורה לא טובה, זה חיקוי.
כי יש את המקורי שזה טוב.לא נכון.
זה עניין של אם חידשו טוב או לא... -
@יוסי-הגאון איך זה מסתדר ביחד?
-
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@שלמה-ווייס אתה מתכוון שיש הרבה חיקויים?
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה 3MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
@שלמה-ווייס אמר במידע על Nokia 9500:
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה 3MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
אני קניתי פעמיים 5MP וזה היה 5MP.צריך מוכר שנותן לך לבחור+אתה מוסיף כסף על ה5MP
-
@שלמה-ווייס אמר במידע על Nokia 9500:
ממש לא חיקויים אבל רוב המוכרים לדוגמא משקרים שזה 5MP ובאמת זה 3MP (עם הרבה פחות זיכרון/ראם מצלמה לא איכותית ולא מתאימה כמעט לתדרים בארץ) וכן הפלסטיקה ורמת החידוש ורמת מהירות המעבד ועוד
אני קניתי פעמיים 5MP וזה היה 5MP.צריך מוכר שנותן לך לבחור+אתה מוסיף כסף על ה5MP
-
@יוסי-הגאון איך זה מסתדר ביחד?
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@יוסי-הגאון איך זה מסתדר ביחד?
אני אומר שאני לא צריך כשר מכיון שאני לא מכניס סים
וגם לא קליטה מכיון שאני לא מכניס בו סים -
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@יוסי-הגאון איך זה מסתדר ביחד?
אני אומר שאני לא צריך כשר מכיון שאני לא מכניס סים
וגם לא קליטה מכיון שאני לא מכניס בו סים@יוסי-הגאון אבל אפשר להתחבר עם ווי פיי
ואם יש לך כשר אז אתה לא תצליח להתחבר -
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@מישהו12 מה זה אומר MP 5.?
מצלמה 5 מגה פיקסל.בפועל בדגם הזה יש גם יותר ראם וזיכרון אחסון
@מישהו12 אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@מישהו12 מה זה אומר MP 5.?
מצלמה 5 מגה פיקסל.בפועל בדגם הזה יש גם יותר ראם וזיכרון אחסון
המצלמה היא העיקר?
כל כך משנה? -
@מישהו12 אמר במידע על Nokia 9500:
@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@מישהו12 מה זה אומר MP 5.?
מצלמה 5 מגה פיקסל.בפועל בדגם הזה יש גם יותר ראם וזיכרון אחסון
המצלמה היא העיקר?
כל כך משנה?@יוסי-הגאון תלוי מה חשוב לך
-
@יוסי-הגאון אבל אפשר להתחבר עם ווי פיי
ואם יש לך כשר אז אתה לא תצליח להתחבר -
@יוסי-הגאון אבל אפשר להתחבר עם ווי פיי
ואם יש לך כשר אז אתה לא תצליח להתחבר@lenovo אמר במידע על Nokia 9500:
@יוסי-הגאון אבל אפשר להתחבר עם ווי פיי
ואם יש לך כשר אז אתה לא תצליח להתחברלמה אתה חושב שלסי5 יש וויפי?
@יוסי-הגאון אמר במידע על Nokia 9500:
המצלמה היא העיקר?
תקרא שוב מה שקראתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
