קניתי מחשב חדש
-
@dshrppury הורדתי על מה ללחוץ
-
36
-
36
פוסט זה נמחק! -
36
-
@dshrppury אתה שולט
-
@dshrppury אתה שולט
-
@dshrppury יצאת?
-
@dshrppury יצאת?
-
@dshrppury תודה רבה לך אלוף
-
@dshrppury יצאת?
-
@dshrppury די לא עשיתי כלום

-
@dshrppury די לא עשיתי כלום

-
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
-
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
לא הלילה...
קצת עייף... -
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury תשמע ממש ממש לא נעים לי אבל תוכל להשתלט לי על עוד מחשב הוא קצת תקוע לי
לא הלילה...
קצת עייף...@dshrppury טוב תודה ימלך ליל"ט
-
@dshrppury טוב תודה ימלך ליל"ט
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
-
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
מאוד ייתכן שלא כי זה תואם רק ל eset nod32
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@דוד-בוזגלו עוד משהו קטן יש מצב שהרישיון ששלחת לי קום של ה eset לא יעבוד עכשיו כי זה לא עובד לי במחשב אחר
מאוד ייתכן שלא כי זה תואם רק ל eset nod32
@dshrppury כן זה זה הורדתי את זה קודם למחשב אחר וזה לא נותן
טוב אני ינסה שוב לא נורא -
@דוד-בוזגלו פה יש WINRAR.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות