קניתי מחשב חדש
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@bbn תגיד בקשר לeset זה נותן לי רק ל30 יום הבנתי שמצריך רישיון משהו
שלחתי לפני שתי תגובות
@dshrppury וכשאני מתקין ללחוץ על ניסיון חינמי או לרכוש רישיון
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury הקישור משום מה נמחק
-
@dshrppury וכשאני מתקין ללחוץ על ניסיון חינמי או לרכוש רישיון
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury וכשאני מתקין ללחוץ על ניסיון חינמי או לרכוש רישיון
דילוג על ההפעלה ואז תעשה ''השתמש ברישיון שרכשת'' או משהו כזה הסיסמה לארכיון היא GR1234
-
@itamar25 אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
יש שם ארכיון עם רשיונות ל ESET NOD32
ומה הסיסמא?

-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury וכשאני מתקין ללחוץ על ניסיון חינמי או לרכוש רישיון
דילוג על ההפעלה ואז תעשה ''השתמש ברישיון שרכשת'' או משהו כזה הסיסמה לארכיון היא GR1234
-
@itamar25 נכון
-
@itamar25 נכון
-
לא נותן גם באויות קטנות
-
לא נותן גם באויות קטנות
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury הקישור משום מה נמחק
@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
ש שם ארכיון עם רשיונות ל ESET NOD32
יש כאן בפורום פריצה לנסיון חינמי למשך 90 יום, כך שנראה לי שזה יותר זמן ממה שהבאת
-
לא נותן גם באויות קטנות
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
לא נותן גם באויות קטנות
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
Key #2 (trial): SAXX-XXT6-52XE-R2VE-2836 (06-03-2021) -
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
לא נותן גם באויות קטנות
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
Key #2 (trial): SAXX-XXT6-52XE-R2VE-2836 (06-03-2021)@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
מה זה זה הסיסמא
-
@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
מה זה זה הסיסמא
@דוד-בוזגלו לא, זה הרישיון
-
@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
מה זה זה הסיסמא
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
מה זה זה הסיסמא
הרגע שלחתי את הרישיון אתה לא צריך כבר את הסיסמה
-
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury אמר בקניתי מחשב חדש:
Key #1 (trial): TCMB-XTRC-EG6J-HBAR-7BDR (06-03-2021)
מה זה זה הסיסמא
הרגע שלחתי את הרישיון אתה לא צריך כבר את הסיסמה
סליחה לא נעים שיגעתי אותך אבל מה אני צריך לעשות עכשיו
-
סליחה לא נעים שיגעתי אותך אבל מה אני צריך לעשות עכשיו
-
@dshrppury הוא נותן לי לנקיש סיסמא ואינני יודענ מה לעשות
-
@dshrppury הוא נותן לי לנקיש סיסמא ואינני יודענ מה לעשות
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury הוא נותן לי לנקיש סיסמא ואינני יודענ מה לעשות
איפה בדיוק בהתקנה?
מה אתה רואה באיזה שלב?
תפרט! -
@דוד-בוזגלו אמר בקניתי מחשב חדש:
@dshrppury הוא נותן לי לנקיש סיסמא ואינני יודענ מה לעשות
איפה בדיוק בהתקנה?
מה אתה רואה באיזה שלב?
תפרט!@dshrppury אני בשלב של בחר אפשרות הפעלה על מה ללחוץ על השתמש ברישיון שרכשת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות