עזרה | מי שמבין במסרטות שיכול לעזור - הגדרות מצלמה..
-
קניתי מסרטה מעלי אקספרס [כמובן אחרי שחיכיתי חודשיים] , עכשיו הסתבכתי בהגדרות של הוידאו והתמונות זה 4K אבל זה נראה כמו בינה מלאכותית - הנה זה דוג' לצילום שעשיתי
*יש לציין שהמסך מחשב שלי הוא 1080/1920 והצילום הוא 8K -ונראה מרוח.בקיצור - אם מישהו יודע איך לעשות שזה יותאם ויראה טבעי - אשמח,
תודה רבה.
-
קניתי מסרטה מעלי אקספרס [כמובן אחרי שחיכיתי חודשיים] , עכשיו הסתבכתי בהגדרות של הוידאו והתמונות זה 4K אבל זה נראה כמו בינה מלאכותית - הנה זה דוג' לצילום שעשיתי
*יש לציין שהמסך מחשב שלי הוא 1080/1920 והצילום הוא 8K -ונראה מרוח.בקיצור - אם מישהו יודע איך לעשות שזה יותאם ויראה טבעי - אשמח,
תודה רבה.
@אפרושי-מאיסורא לא נראה לי שיש צילום 8K, אם כבר זה קוראים לזה מגה פיקסל, וזה שהגדרת 8K זה להסרטה.
-
@אפרושי-מאיסורא לא נראה לי שיש צילום 8K, אם כבר זה קוראים לזה מגה פיקסל, וזה שהגדרת 8K זה להסרטה.
-
@אפרושי-מאיסורא קודם כל כמו שאמרתי בתמונה זה לא 8K כמו שאתה יכול לראות בתמונה שזה יותר, זתומרת זה הגדרה אחרת, ולגבי זה שהתמונה מרוחה, יכול להיות שאתה קרוב מדי לפרחים, וזה נראה בעיה במיקוד, תתרחק קצת ותן לו להתמקד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
