חריטה לשיאומי
-
מי עושה חריטה בעברית לשיאומי כולל סמל מאושר
-
מי עושה חריטה בעברית לשיאומי כולל סמל מאושר
@זלמן-שמערל אולי
@זונדל-גרנד -
מי עושה חריטה בעברית לשיאומי כולל סמל מאושר
-
מי עושה חריטה בעברית לשיאומי כולל סמל מאושר
@זלמן-שמערל אתה מעוניין שהטלפון יהיה כשר??
-
@זלמן-שמערל אתה מעוניין שהטלפון יהיה כשר??
@אליהו-ה גירסה כבר יש לי אני רק רוצה חריטה\הדבקה
-
@אליהו-ה גירסה כבר יש לי אני רק רוצה חריטה\הדבקה
@זלמן-שמערל אז תלך למוקדי הוועדה הם ישימו לך גם גירסה של המילטון וגם חריטה
-
@זלמן-שמערל אז תלך למוקדי הוועדה הם ישימו לך גם גירסה של המילטון וגם חריטה
-
@זלמן-שמערל אז תלך למוקדי הוועדה הם ישימו לך גם גירסה של המילטון וגם חריטה
@אליהו-ה אני רולא רוצה את הגירסה של המילטון בכל מקרה יש לי נגן וסייר קבצים
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות