נגן מדיה ליאננג 6310
-
מישהו יכול להעלות כאן נגן מדיה ליאנג
בעבר מישהו העלה אתר של VLC אבל הרוב שם לא תומך ביאנג@שמואל-ש-0 יש פה זה לא VLC אבל זה הרבה יותר טוב ונוח https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1589905030415-mx-player_1.7.40.rar
-
מישהו יכול להעלות כאן נגן מדיה ליאנג
בעבר מישהו העלה אתר של VLC אבל הרוב שם לא תומך ביאנג@שמואל-ש-0 1. נגן vlc.apk
2 . נגן_4.0.2.apkבבקשה!
-
מישהו יכול להעלות כאן נגן מדיה ליאנג
בעבר מישהו העלה אתר של VLC אבל הרוב שם לא תומך ביאנג@שמואל-ש-0 עיין כאן, לוידאו הכי טוב זה מה ש @מוטי-ברנד העלה לך (-ה-MX PLAYER).
ולמוזיקה, אם טוב לך גם באנגלית אז קח את זה https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1598456297946-musicolet-4-4-1-build210-armeabi-v7a.apk ואם לא אז קח את מה ש @יהושע-זופניק העלה לך (-הנגן 4.0.2) שהוא אותו נגן רק כמה גירסאות יותר ישן וזה בעברית.בהצלחה!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות