הפעלה של אוצר החכמה
-
יש לי כונן של אוצר החכמה שרכשתי גירסה 18 והוא אינו מעלה לי
את הקיצור דרך להיכנס לתוכנה (בעבר זה העלה לי)
מישהו יכול לעזור לי בתקלה זו?@חיים-אליהו מה בדיוק הכוונה ?
התקנת את התוכנה ורק לא מופיע קיצור דרך ? -
@חיים-אליהו מה בדיוק הכוונה ?
התקנת את התוכנה ורק לא מופיע קיצור דרך ?@bbn תמיד זה העלה לי מיד בהכנסת הכונן קשיח קיצור דרך על המסך להיכנס לתוכנה
ועכשיו אין את הקיצור דרך, וא"א להיכנס לכונן עצמו. -
@bbn תמיד זה העלה לי מיד בהכנסת הכונן קשיח קיצור דרך על המסך להיכנס לתוכנה
ועכשיו אין את הקיצור דרך, וא"א להיכנס לכונן עצמו.@חיים-אליהו בוא נתחיל מההתחלה
שאתה מחבר את הכונן למחשב מופיע לך הכונן ברשימת הכוננים במחשב זה? -
@חיים-אליהו בוא נתחיל מההתחלה
שאתה מחבר את הכונן למחשב מופיע לך הכונן ברשימת הכוננים במחשב זה?@bbn כן
-
@bbn כן
@חיים-אליהו יופי
ניכנסת לכונן והתקנת את ההתקנה שיש שם ? -
@חיים-אליהו יופי
ניכנסת לכונן והתקנת את ההתקנה שיש שם ?@bbn א"א להיכנס לכונן מעלה קובץ שגיאה
-
@bbn א"א להיכנס לכונן מעלה קובץ שגיאה
@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
@bbn א"א להיכנס לכונן מעלה קובץ שגיאה
תבדוק בניהול דיסקים האם הוא מזוהה במלא גודלו
-
@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
@bbn א"א להיכנס לכונן מעלה קובץ שגיאה
תבדוק בניהול דיסקים האם הוא מזוהה במלא גודלו
@משחזר-מידע איך נכנסים לניהול דיסקים ? ומה הגודל שצריך להיות?
-
@משחזר-מידע איך נכנסים לניהול דיסקים ? ומה הגודל שצריך להיות?
@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
איך נכנסים לניהול דיסקים ? ומה הגודל שצריך להיות?
עם הקובץ המצורף
ניהול דיסקים.batתגדיל (את ניהול דיסקים) על מסך מלא ותעלה צילומ
-
@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
איך נכנסים לניהול דיסקים ? ומה הגודל שצריך להיות?
עם הקובץ המצורף
ניהול דיסקים.batתגדיל (את ניהול דיסקים) על מסך מלא ותעלה צילומ
@משחזר-מידע עלה לי הקבצים האלו

-
@משחזר-מידע עלה לי הקבצים האלו

@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
עלה לי הקבצים האלו

הוא עדיין טוען את הדיסקים
החשד שלי שהדיסק הלך
קבל מכה או נפל אולי ? -
@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
איך נכנסים לניהול דיסקים ? ומה הגודל שצריך להיות?
עם הקובץ המצורף
ניהול דיסקים.batתגדיל (את ניהול דיסקים) על מסך מלא ותעלה צילומ
@משחזר-מידע הוא כותב לי בניהול דיסק שמאה אחוז מהכונן פנוי
זה אומר שזה נמחק ע"י שקיבל מכה? -
@משחזר-מידע הוא כותב לי בניהול דיסק שמאה אחוז מהכונן פנוי
זה אומר שזה נמחק ע"י שקיבל מכה?@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
@משחזר-מידע הוא כותב לי בניהול דיסק שמאה אחוז מהכונן פנוי
זה אומר שזה נמחק ע"י שקיבל מכה?תראה צילומ
-
@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
@משחזר-מידע הוא כותב לי בניהול דיסק שמאה אחוז מהכונן פנוי
זה אומר שזה נמחק ע"י שקיבל מכה?תראה צילומ
@משחזר-מידע הצלחתי לפתוח את הכונן והוא ריק לגמרי.
והוא באמת נפל לפני כמה ימים, וכנראה שנמחק.
תודה רבה מאוד על העזרה. -
@משחזר-מידע הצלחתי לפתוח את הכונן והוא ריק לגמרי.
והוא באמת נפל לפני כמה ימים, וכנראה שנמחק.
תודה רבה מאוד על העזרה.@חיים-אליהו תפנה לאוצר החכמה ויחליפו לך את הכונן במחיר לא יקר
-
@משחזר-מידע הצלחתי לפתוח את הכונן והוא ריק לגמרי.
והוא באמת נפל לפני כמה ימים, וכנראה שנמחק.
תודה רבה מאוד על העזרה.@חיים-אליהו אני חושב שיש על זה אחריות ואתה מקבל כונן חדש בלי תשלום. (אם הכונן מבחוץ לא נפגע...)
-
@חיים-אליהו תפנה לאוצר החכמה ויחליפו לך את הכונן במחיר לא יקר
@שלמה-ווייס אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
@חיים-אליהו תפנה לאוצר החכמה ויחליפו לך את הכונן במחיר לא יקר
כונן חדש בלי אחריות עולה (אצל אוצר החכמה) 400 ש"ח ואם זה עם האחריות אז זה בחינם.
-
@משחזר-מידע הצלחתי לפתוח את הכונן והוא ריק לגמרי.
והוא באמת נפל לפני כמה ימים, וכנראה שנמחק.
תודה רבה מאוד על העזרה.@חיים-אליהו אמר בהפעלה של אוצר החכמה:
וכנראה שנמחק
לא נמחק
איזה נמחק
פשוט אין גישה לחומר
אבל כמו שכתבו כאן
תפנה לאוצר החכמה תשלם מה שצריך לשלם ותקבל חדש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות