עזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7
-
@moshep בדיוק
-
@moshep בדיוק
-
@שלמה-ווייס יש איזה סיכון למחשב?
@moshep בגדול אין שום סיכון השתמשתי בעצמי עם הדיסק הזה ואף פעם לא עשה צרות אך איני יכול לקחת אחריות
-
@moshep בגדול אין שום סיכון השתמשתי בעצמי עם הדיסק הזה ואף פעם לא עשה צרות אך איני יכול לקחת אחריות
-
@שלמה-ווייס סיימתי לצרוב מה הלאה?
@moshep אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@שלמה-ווייס סיימתי לצרוב מה הלאה?
חבר אותו למחשב והפעל תוך כדי לחיצה על F12 ותבחר בו
-
@moshep אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@שלמה-ווייס סיימתי לצרוב מה הלאה?
חבר אותו למחשב והפעל תוך כדי לחיצה על F12 ותבחר בו
-
@שלמה-ווייס לבחור בדיסק אונקי?
@moshep כן
-
@moshep כן
-
@שלמה-ווייס
מה עכשיו? -
@מישהו12 אולי @שלמה-ווייס יודע(מקווה)
@moshep יופי
הצלחת, עכשיו ברור שיש לך דרך לאפס את הסיסמא וזה כבר נמצא בידיים שלך רק אני לא זוכר בדיוק איפה זה מונח אנסה להיזכר אם @קינג-קומפיוטר עדיין מחובר הוא יוכל לעזור -
@moshep יופי
הצלחת, עכשיו ברור שיש לך דרך לאפס את הסיסמא וזה כבר נמצא בידיים שלך רק אני לא זוכר בדיוק איפה זה מונח אנסה להיזכר אם @קינג-קומפיוטר עדיין מחובר הוא יוכל לעזור -
@מישהו12 אולי @שלמה-ווייס יודע(מקווה)
@moshep איפשהוא בהתחל יש אופציה של כלים נוספים ושם יש קבוצת כלים שאחד מהם זה איפוס הסיסמא
-
@moshep יופי
הצלחת, עכשיו ברור שיש לך דרך לאפס את הסיסמא וזה כבר נמצא בידיים שלך רק אני לא זוכר בדיוק איפה זה מונח אנסה להיזכר אם @קינג-קומפיוטר עדיין מחובר הוא יוכל לעזור@שלמה-ווייס אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
אם @קינג-קומפיוטר עדיין מחובר הוא יוכל לעזור
הוא מחובר
-
@שלמה-ווייס אתה לא רציני...
@moshep אל תדאג @קינג-קומפיוטר מריץ כרגע את הדיסק על מכונה וכבר יגיד לך...
-
@moshep אל תדאג @קינג-קומפיוטר מריץ כרגע את הדיסק על מכונה וכבר יגיד לך...
-
@moshep אל תדאג @קינג-קומפיוטר מריץ כרגע את הדיסק על מכונה וכבר יגיד לך...
@שלמה-ווייס

למה שלא יעשה ככה:
יכנס לc://windows/system32
ישנה את השם של sethc.exe למה שבא לו (העיקר שיזכור)
יעתיק את CMD.EXE ולעותק יקרא sethc.exe, יפעיל מחדש את המחשב ואז 5 פעמים על שיפט יפעיל לו את הCMD כמנהל ואז זה פשוט ליצור עוד משתמש מנהל? -
@שלמה-ווייס

למה שלא יעשה ככה:
יכנס לc://windows/system32
ישנה את השם של sethc.exe למה שבא לו (העיקר שיזכור)
יעתיק את CMD.EXE ולעותק יקרא sethc.exe, יפעיל מחדש את המחשב ואז 5 פעמים על שיפט יפעיל לו את הCMD כמנהל ואז זה פשוט ליצור עוד משתמש מנהל? -
@שלמה-ווייס

למה שלא יעשה ככה:
יכנס לc://windows/system32
ישנה את השם של sethc.exe למה שבא לו (העיקר שיזכור)
יעתיק את CMD.EXE ולעותק יקרא sethc.exe, יפעיל מחדש את המחשב ואז 5 פעמים על שיפט יפעיל לו את הCMD כמנהל ואז זה פשוט ליצור עוד משתמש מנהל?@מישהו12 א"א דרך דיסק טכנאים (זה דורש אישור מאדמיניסטרייטור שלא קיים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות