החרגת התוכנה Z3X מהאנטיוירוס
-
תגובה: מדריך לשינוי imei לסמסונג
בהמשך למדריך המדהים של @M-H-B @yos
אולי מישהו יכול לפרט את הנתיבים שיש להחריג באנטיוירוס כדי שהתוכנה לא תימחק. [יש כמה נתיבים כנראה].
ואולי גם להדריך איפה בדיוק עושים את זה בESET?
[הצלחתי פעם להחריג, היום התקנתי את האנטיוירוס מחדש וזה לא הולך].
אולי @ישראל-0 יכול לעזור, או לייצא לי את קובץ ההגדרות של האנטיוירוס?
תודה רבה לכולם! -
תגובה: מדריך לשינוי imei לסמסונג
בהמשך למדריך המדהים של @M-H-B @yos
אולי מישהו יכול לפרט את הנתיבים שיש להחריג באנטיוירוס כדי שהתוכנה לא תימחק. [יש כמה נתיבים כנראה].
ואולי גם להדריך איפה בדיוק עושים את זה בESET?
[הצלחתי פעם להחריג, היום התקנתי את האנטיוירוס מחדש וזה לא הולך].
אולי @ישראל-0 יכול לעזור, או לייצא לי את קובץ ההגדרות של האנטיוירוס?
תודה רבה לכולם! -
@eba תכנס לממשק משתמש - הגדרות - הגדרות מתקדמות - מנגנון איתור - אי הכללות - ערוך
-
@מתכנת-חובב יש שם שני דברים, החרגות לזיהוים והחרגות לביצועים.
-
@eba תעשה החרגות לזיהויים
-
@מתכנת-חובב שכוייח!
עכשיו רק נשאר להמתין למישהו שיתן לי את הנתיבים לכתוב שם... -
@eba תלחץ על הקיצור דרך של התוכנה - פתח מיקום קובץ - ואת התיקיה של התוכנה (אמורה להיות בתקיית program files)
תוסיף לרשימה -
@מתכנת-חובב זה לא מספיק.
אני מחפש מישהו שכבר עשה את זה בפועל. תודה לך!@eba אמר בהחרגת התוכנה Z3X מהאנטיוירוס:
@מתכנת-חובב זה לא מספיק.
אני מחפש מישהו שכבר עשה את זה בפועל. תודה לך!תחריג את התיקייה שבפרוגרם פיילס את כולה
איפה שהתקנת את התוכנה
והופ הפתעה הכל עובד תקין -
@eba אמר בהחרגת התוכנה Z3X מהאנטיוירוס:
@מתכנת-חובב זה לא מספיק.
אני מחפש מישהו שכבר עשה את זה בפועל. תודה לך!תחריג את התיקייה שבפרוגרם פיילס את כולה
איפה שהתקנת את התוכנה
והופ הפתעה הכל עובד תקין -
@עניו-כמשה הופ הפתעה! זה לא...
הוא כל הזמן מעלה הודעות כמו זו, אפילו שהאנטיוירוס מושבת.
צריך להחריג עוד משהו.

@eba אמר בהחרגת התוכנה Z3X מהאנטיוירוס:
@עניו-כמשה הופ הפתעה! זה לא...
הוא כל הזמן מעלה הודעות כמו זו, אפילו שהאנטיוירוס מושבת.
צריך להחריג עוד משהו.

אני החרגתי גם את התיקייה וגם את קובץ ה exe שאתו מעלים את התוכנה + השהיתי את ההגנה של האנטי וירוס,
והאמת שלא ידעתי איזה החרגה לבחור אז עשיתי את שתיהם,
והתוכנה עלתה מצוין בלי שהופיע שום הודעות
כמה דקות עבודה אבל רק ככה הצלחתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות