הבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה)
-
@יהושע-זופניק אמר בהבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה):
@רויטל תעלה צילום מכל כפתורי ה - F במקלדת למעלה
?
-
@רויטל יש במקלדת כפתורים למעלה עם האות "F" תביא תמונה מכל הכפתורים האלה
@איציק-דייטש אותם עצמם (צילום מקלדת)? או אחר לחיצה? על המסך. (לאחר שלוחצים אין תגובה...)
-
@איציק-דייטש אותם עצמם (צילום מקלדת)? או אחר לחיצה? על המסך. (לאחר שלוחצים אין תגובה...)
@רויטל צילום מקלדת!
-
@רויטל צילום מקלדת!
-
@רויטל למעלה מעל המקלדת בצד ימין ליד הרמקול יש שני כפתורים הכפתור השמאלי אמור להחזיר לך יכולת אלחוטית !
-
@רויטל למעלה מעל המקלדת בצד ימין ליד הרמקול יש שני כפתורים הכפתור השמאלי אמור להחזיר לך יכולת אלחוטית !
@יהושע-זופניק אז מה לעשות?
-
@יהושע-זופניק אז מה לעשות?
@רויטל ללחוץ!
-
@יהושע-זופניק אז מה לעשות?
-
@רויטל ללחוץ!
@יהושע-זופניק לחצתי ואין תגובה.
-
@יהושע-זופניק לחצתי ואין תגובה.
@רויטל תלחץ על זה ועל SHIFT \FN \CTRL\ איזה כפתור......
-
@רויטל תלחץ על זה ועל SHIFT \FN \CTRL\ איזה כפתור......
@יהושע-זופניק אין תגובה
-
@רויטל תלחץ על זה ועל SHIFT \FN \CTRL\ איזה כפתור......
@יהושע-זופניק לאן אתה חותר?
-
@רויטל תלחץ על זה ועל SHIFT \FN \CTRL\ איזה כפתור......
@יהושע-זופניק יש לי כרטיס לאפשרות להתחבר לוויפי אבל אין לי...
-
@יהושע-זופניק אין תגובה
@רויטל אמר בהבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה):
אין תגובה
הפתרון הוא כפי שאמרתי. נ ק ו ד ה..
-
@יהושע-זופניק אין תגובה
@רויטל ניסית להפעיל בלוטות' וראית שעדיין לא עובד?
אם כן זה בעיה בהתקן או בדרייברים! -
@רויטל ניסית להפעיל בלוטות' וראית שעדיין לא עובד?
אם כן זה בעיה בהתקן או בדרייברים!@יהושע-זופניק אז זה אומר שצריך לעדכן דרייברים ... טוב תודה רבה

-
@a-y-f לפי הבנתי הבלוטוס במחשב לא עובד ואין אינטרנט בשביל לקבל עדכונים או לבדוק דרייברים
@רויטל הבלוטוס הפסיק לעבוד או שהוא אף פעם לא עבד@קינג-קומפיוטר אמר בהבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה):
לפי הבנתי הבלוטוס במחשב לא עובד ואין אינטרנט בשביל לקבל עדכונים או לבדוק דרייברים
האם אאוט נט הסירו לך את הוי פי?
-
@רויטל אמר בהבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה):
אין תגובה
הפתרון הוא כפי שאמרתי. נ ק ו ד ה..
@יעקב-אליעזר מלא פעמים אנשים מנטרלים לעצמם את היכולת האלחוטית בלחיצה על לרוב FN F2 !
-
@קינג-קומפיוטר אמר בהבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה):
לפי הבנתי הבלוטוס במחשב לא עובד ואין אינטרנט בשביל לקבל עדכונים או לבדוק דרייברים
האם אאוט נט הסירו לך את הוי פי?
@יעקב-אליעזר אין לי קשר לאאוט נט
-
@יעקב-אליעזר מלא פעמים אנשים מנטרלים לעצמם את היכולת האלחוטית בלחיצה על לרוב FN F2 !
@יהושע-זופניק אמר בהבלוטוס במחשב לא עובד אין לי אינטרנט (מצורף תמונה):
מלא פעמים אנשים מנטרלים לעצמם את היכולת האלחוטית בלחיצה על לרוב FN F2 !
כן אבל זה לא קשור כי במנהל ההתקנים בכלל אין את סמל הבלוטוס! הבנת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
?!