עזרה | מחשב איטי ווינדוס חדש בהתקנה נקיה
-
@a0533057932 כן והמטען באמת לא מקורי, ובנוסף מצב טעינה במטען לא עובד והמחשב ללא סוללה...
@קטונתי זה העונש
יש הגבלה על הביצועים ל25%
תחליף למטען מקורי ותראה פלאים -
@קטונתי זה העונש
יש הגבלה על הביצועים ל25%
תחליף למטען מקורי ותראה פלאים@a0533057932
אתמול בדקתי עם מטען מקורי ואני לא זוכר שהיה שיפור בביצועים -
@a0533057932
אתמול בדקתי עם מטען מקורי ואני לא זוכר שהיה שיפור בביצועים@קטונתי כאשר אתה מדליק את המחשב
עולה לך הודעה על המטען? -
@קטונתי כאשר אתה מדליק את המחשב
עולה לך הודעה על המטען?@a0533057932 כששמתי את המקורי היה עולה לי.
עם זה לא עולה לי.
אני יבדוק שוב... -
@a0533057932 כששמתי את המקורי היה עולה לי.
עם זה לא עולה לי.
אני יבדוק שוב...@קטונתי במקורי היה עולה?
היפוך הדברים אני רואה כאן -
@קטונתי במקורי היה עולה?
היפוך הדברים אני רואה כאן@a0533057932 אכן כן.
יכול להיות שהסיבה היא יותר מדי וואט? -
@יהודה-12 אם כבר..
אמורים להפעיל את הסטרס ולהמתין עד שהוא נותן תוצאה? -
@קטונתי במקורי היה עולה?
היפוך הדברים אני רואה כאן@a0533057932 אני שם לב שזה פשוט מוריד את הביצועים ברבע גם במהירות.
במקום 2.00 שזה המקסימום זה על 0.49 -
מה יכול לגרום לו להיות איטי.
יש לו ssd חדש
במנהל המשימות המעבד על 10% והזיכרון על 40% בהתקנת תוכנה אבל הוא בקושי זז.
כל דבר לוקח לו הרבה זמן.
מדובר במחשב נייד dell מעבד i3 דור 5 בקושי היה בשימוש.
תודה! -
@משחזר-מידע מה זה?
-
@משחזר-מידע מה זה?
-
@קטונתי במקורי היה עולה?
היפוך הדברים אני רואה כאן@a0533057932 חזק אתה שמתי את המקורי ועובד על 100%
-
@יהודה-12 אם כבר..
אמורים להפעיל את הסטרס ולהמתין עד שהוא נותן תוצאה?@eitcok-grafik אמר בעזרה | מחשב איטי ווינדוס חדש בהתקנה נקיה:
אמורים להפעיל את הסטרס ולהמתין עד שהוא נותן תוצאה?
הסטרס לא נותן תוצאה הוא עובד כל הזמן (זה מעניין לפעמים לראות במחשבים ניידים שהקירור שלהם מוגבל איך אחרי 5 דקות בפעילות מלאה התפוקה של המעבד יורדת לפעמים ב 25%)
אם תבחר ב bench זה נותן תוצאה אחרי קצת זמן. -
@eitcok-grafik אמר בעזרה | מחשב איטי ווינדוס חדש בהתקנה נקיה:
אמורים להפעיל את הסטרס ולהמתין עד שהוא נותן תוצאה?
הסטרס לא נותן תוצאה הוא עובד כל הזמן (זה מעניין לפעמים לראות במחשבים ניידים שהקירור שלהם מוגבל איך אחרי 5 דקות בפעילות מלאה התפוקה של המעבד יורדת לפעמים ב 25%)
אם תבחר ב bench זה נותן תוצאה אחרי קצת זמן.@יהודה-12
הוא נתן לי פחות מ5
היתכן??
תודה רבה!
DESKTOP-F2D48LV.txt -
@יהודה-12
הוא נתן לי פחות מ5
היתכן??
תודה רבה!
DESKTOP-F2D48LV.txt -
@eitcok-grafik לא הבנתי, במנהל המשימות המעבד מגיע ל 5% או שבתוכנה הניקוד הוא 5 (זה מאד גרוע אם כן)
@יהודה-12 בתוכנה

תדה על כל המענה. -
@יהודה-12 בתוכנה

תדה על כל המענה. -
@eitcok-grafik זה בסדר גמור העיקר זה מה שלמעלה 551 לליבה בודדת ו 2848 לריבוי ליבות (מחשב טוב יחסית)
מה שכתוב 5.16 זה כמה הריבוי ליבות הוא כפול מהליבה בודדת בביצועים זה הכל@יהודה-12 שמחתני..
-
@eitcok-grafik זה בסדר גמור העיקר זה מה שלמעלה 551 לליבה בודדת ו 2848 לריבוי ליבות (מחשב טוב יחסית)
מה שכתוב 5.16 זה כמה הריבוי ליבות הוא כפול מהליבה בודדת בביצועים זה הכל -
@a0533057932 חזק אתה שמתי את המקורי ועובד על 100%
@קטונתי אמר בעזרה | מחשב איטי ווינדוס חדש בהתקנה נקיה:
@a0533057932 חזק אתה שמתי את המקורי ועובד על 100%
במחשב דל כאשר המחשב מחליט שהמטען לא מוקרי
הוא נותן הגבלת ביצועים חדה מאד שבדרך כלל מאפשרת להשתמש רק ברבע מעוצמת המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות