עזרה בתוכנה nox
-
התוכנה לא נותנת לי לפתוח את המצלמה כאילו כשאני פותח אני רואה רק שחור
אם מישהו יודע משהו או מבין בתוכנה אשמח לעזרה -
התוכנה לא נותנת לי לפתוח את המצלמה כאילו כשאני פותח אני רואה רק שחור
אם מישהו יודע משהו או מבין בתוכנה אשמח לעזרה@חיים-ישראל מדובר במחשב נייד עם מצלמה, נכון?
או לפחות התקן מצלמה... -
@חיים-ישראל מדובר במחשב נייד עם מצלמה, נכון?
או לפחות התקן מצלמה...@ntz כן וודאי
-
התוכנה לא נותנת לי לפתוח את המצלמה כאילו כשאני פותח אני רואה רק שחור
אם מישהו יודע משהו או מבין בתוכנה אשמח לעזרה@חיים-ישראל אמר בעזרה בתוכנה nox:
התוכנה לא נותנת לי לפתוח את המצלמה כאילו כשאני פותח אני רואה רק שחור
אם מישהו יודע משהו או מבין בתוכנה אשמח לעזרהמישהו יודע מה לעשות?
-
@חיים-ישראל אמר בעזרה בתוכנה nox:
התוכנה לא נותנת לי לפתוח את המצלמה כאילו כשאני פותח אני רואה רק שחור
אם מישהו יודע משהו או מבין בתוכנה אשמח לעזרהמישהו יודע מה לעשות?
@חיים-ישראל אגב, מה שעשית פה זה הקפצה וזה אסור לפי חוקי הפורום!
ועכשיו לנושא, זה מחשב נייד? -
@חיים-ישראל אגב, מה שעשית פה זה הקפצה וזה אסור לפי חוקי הפורום!
ועכשיו לנושא, זה מחשב נייד?@איציק-דייטש כן זה מחשב נייד
-
@איציק-דייטש כן זה מחשב נייד
@חיים-ישראל רק בנוקס הוא לא עובד?
-
@חיים-ישראל רק בנוקס הוא לא עובד?
@איציק-דייטש כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות