גיימבוי 2 מסכים
-
@iva אפשר עם כרטיס מלמעלה שזה לא מצריך פריצה אבל מדובר במשחקים של ds lite
למשחקים יותר משוכללים צריך פריצה ואם כבר אז גם הכשרה כיוון שיש בזה דפדפן.
בכל אופן בds צריך לדאוג שהמשחקים יהיו כשרים כי שהמון פריצוּת במשחקים בפרט ב3ds.
אם אתה מעוניין אני מכיר מישהו שעושה את זה במודיעין עילית צור קשר בפרטי.@קטונתי אמר בגיימבוי 2 מסכים:
@iva צריך פריצה ואם כבר אז גם הכשרה כיוון שיש בזה דפדפן.
בכל אופן בds צריך לדאוג שהמשחקים יהיו כשרים כי שהמון פריצוּת במשחקים בפרט ב3ds.
אם אתה מעוניין אני מכיר מישהו שעושה את זה במודיעין עילית צור קשר בפרטי.אין לי כלום מזה כי אני גר בבלגיה ...
-
@קטונתי אמר בגיימבוי 2 מסכים:
@iva צריך פריצה ואם כבר אז גם הכשרה כיוון שיש בזה דפדפן.
בכל אופן בds צריך לדאוג שהמשחקים יהיו כשרים כי שהמון פריצוּת במשחקים בפרט ב3ds.
אם אתה מעוניין אני מכיר מישהו שעושה את זה במודיעין עילית צור קשר בפרטי.אין לי כלום מזה כי אני גר בבלגיה ...
-
@iva אפשר עם כרטיס מלמעלה שזה לא מצריך פריצה אבל מדובר במשחקים של ds lite
למשחקים יותר משוכללים צריך פריצה ואם כבר אז גם הכשרה כיוון שיש בזה דפדפן.
בכל אופן בds צריך לדאוג שהמשחקים יהיו כשרים כי שהמון פריצוּת במשחקים בפרט ב3ds.
אם אתה מעוניין אני מכיר מישהו שעושה את זה במודיעין עילית צור קשר בפרטי. -
@קטונתי אמר בגיימבוי 2 מסכים:
אפשר עם כרטיס מלמעלה שזה לא מצריך פריצה אבל מדובר במשחקים של ds lite
כל משחק אפשר להכניס?
ואפשר להכניס כל כרטיס?
כי הבנתי שאפשר להכניס רק כרטיס של R4 -
-
-
איך פורצים? האם יש לזה תהליך כל שהוא?!
-
איך פורצים? האם יש לזה תהליך כל שהוא?!
@krivka2527 לא חייבים לפרוץ לדעתי. מספיק כרטיס ואפשר להוריד מהרשת מלא משחקים מצוינים
-
דרך איזה אתר מורידים משחקים לגמבוי?
-
דרך איזה אתר מורידים משחקים לגמבוי?
-
דרך איזה אתר מורידים משחקים לגמבוי?
@krivka2527
יש אפשרות לשלוח לי אתר שכן נפתח בנטפרי כדי להוריד משחקים לגמבוי?!
איפה משיגים כרטיסים מקורעעם לגמבוי כשר עם 2 מסכים? -
@krivka2527
יש אפשרות לשלוח לי אתר שכן נפתח בנטפרי כדי להוריד משחקים לגמבוי?!
איפה משיגים כרטיסים מקורעעם לגמבוי כשר עם 2 מסכים?@krivka2527 נטפרי לא פותחים אתרי משחקים.
-
@iva אפשר עם כרטיס מלמעלה שזה לא מצריך פריצה אבל מדובר במשחקים של ds lite
למשחקים יותר משוכללים צריך פריצה ואם כבר אז גם הכשרה כיוון שיש בזה דפדפן.
בכל אופן בds צריך לדאוג שהמשחקים יהיו כשרים כי שהמון פריצוּת במשחקים בפרט ב3ds.
אם אתה מעוניין אני מכיר מישהו שעושה את זה במודיעין עילית צור קשר בפרטי. -
@iva אפשר עם כרטיס מלמעלה שזה לא מצריך פריצה אבל מדובר במשחקים של ds lite
למשחקים יותר משוכללים צריך פריצה ואם כבר אז גם הכשרה כיוון שיש בזה דפדפן.
בכל אופן בds צריך לדאוג שהמשחקים יהיו כשרים כי שהמון פריצוּת במשחקים בפרט ב3ds.
אם אתה מעוניין אני מכיר מישהו שעושה את זה במודיעין עילית צור קשר בפרטי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

