עזרה בשינוי IMEI ליאנג (6310T)
-
@מוישי-ומוישי עובדה שאפשר...
@צדיק-תמים אני לא הצלחתי עובדה.....
-
@צדיק-תמים צודק הסיפור שלי היה כי לא היה אפשרות לעשות אותו בלי קופסת צריבה אז עשיתי את זה במקום לקנות כי ניסיתי עם כל המומחים ולא הצלחתי רק בחנות הצליחו
@מוישי-ומוישי אמר בעזרה בשינוי IMEI ליאנג (6310T):
לא היה אפשרות לעשות אותו בלי קופסת צריבה
על זה כתבתי שאפשר
זה שלא הצלחת לא אומר שאי אפשר
גם אני בפעם השישית לא הצלחתי ובסוף הצלחתי... -
@מוישי-ומוישי אמר בעזרה בשינוי IMEI ליאנג (6310T):
לא היה אפשרות לעשות אותו בלי קופסת צריבה
על זה כתבתי שאפשר
זה שלא הצלחת לא אומר שאי אפשר
גם אני בפעם השישית לא הצלחתי ובסוף הצלחתי... -
@צדיק-תמים אני יש לי מכשיר שהכשיר @ishay ואני רוצה לעשות לו imei כשר.
יש לך איך לעזור לי?
לא הצלחתי למרות שיש לי קופסה... -
@קטונתי השאלה אם אפשר לעשות לו רוט אחרי ההכשרה? כי אני יודע רק איך לעשות עם רוט בלי קופסה...
@צדיק-תמים אין רוט

-
@reuven-0 תשתמש עם של @yos אבל צריך להפעיל 3 דברים בהגדרות הsuper su.
תסמן וי באפשר גישת מנהל מערכת, ואפשר את su בבוט, והפעלת הפרו. ולנוחות תגדיר ברירת מחדל להענקת גישה.
קרדיט כמדומני ל @צדיק-תמים
בהצלחה, ותעדכן אם הצלחת לתועלת המתקשים אחריך. -
@צדיק-תמים USB DEBUGGING? כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות