Magisk לשיאומי
-
-
@a0533057932
תודה!!!
אפשר הדרכה? -
@a0533057932
תודה!!!
אפשר הדרכה?@sari לא
אם יש לך רוט האפליקציה תיתן לך לנהל אותו
אם אין לך רוט זה כבר משהו אחר -
@sari לא
אם יש לך רוט האפליקציה תיתן לך לנהל אותו
אם אין לך רוט זה כבר משהו אחר@a0533057932
תודה הסתדרתי
פשוט בקודם שהיה לי כשהתקנתי אפליקציה שדורשת רוט זה העלה חלון שאלה, ופה לא, אז הגדרתי שאוטומטית זה יאושר. -
@a0533057932
תודה הסתדרתי
פשוט בקודם שהיה לי כשהתקנתי אפליקציה שדורשת רוט זה העלה חלון שאלה, ופה לא, אז הגדרתי שאוטומטית זה יאושר. -
@איש-אמת איפוס לא יכול להוריד רוט
הוא יכול למחוק רק את האפליקציה שמנהלת את זה -
@איש-אמת איפוס לא יכול להוריד רוט
הוא יכול למחוק רק את האפליקציה שמנהלת את זה -
@a0533057932 מאוד מוזר...
@איש-אמת מה מוזר?
איך איפוס (שזה מחיקת מחיצת הDATA)
קשור לשינוי בקובץ הבוט והריקוברי? -
@איש-אמת מה מוזר?
איך איפוס (שזה מחיקת מחיצת הDATA)
קשור לשינוי בקובץ הבוט והריקוברי? -
@a0533057932 המוזר זה שאני כן הייתי צריך רוט מחדש אחרי פירמוט
@איש-אמת רוט (צריבת או עריכת BOOT.IMG) או התקנת האפליקציה?
-
@איש-אמת רוט (צריבת או עריכת BOOT.IMG) או התקנת האפליקציה?
-
@a0533057932 רוט
@איש-אמת לא יתכן
איפוס לא מאבד רוט
צריבת גרסה מחדש כן
אתה ניסית להתקין את האפליקציה ולא היה לך רוט? -
@איש-אמת לא יתכן
איפוס לא מאבד רוט
צריבת גרסה מחדש כן
אתה ניסית להתקין את האפליקציה ולא היה לך רוט? -
@a0533057932 עד כמה שזכור לי לא היה
@איש-אמת כדאי שתבדוק שוב
-
@איש-אמת כדאי שתבדוק שוב
-
@a0533057932
תודה הסתדרתי
פשוט בקודם שהיה לי כשהתקנתי אפליקציה שדורשת רוט זה העלה חלון שאלה, ופה לא, אז הגדרתי שאוטומטית זה יאושר. -
@hvusv1234 אמר בMagisk לשיאומי:
@sari אמר בMagisk לשיאומי:
אז הגדרתי שאוטומטית זה יאושר.
איפה מגדירים שאוטומטית זה יאושר?
באפליקציה של הרוט
ביישומים שמאושרים -
@a0533057932 אמר בMagisk לשיאומי:
@איש-אמת כדאי שתבדוק שוב
צודק
טעיתי זה כן נותן
יכול להיות שמה שזכור לי זה מפקטורי ריסט שברקוברי אולי? -
@איש-אמת לא יתכן
איפוס לא מאבד רוט
צריבת גרסה מחדש כן
אתה ניסית להתקין את האפליקציה ולא היה לך רוט?@a0533057932 אמר בMagisk לשיאומי:
@איש-אמת לא יתכן
איפוס לא מאבד רוט
צריבת גרסה מחדש כן
אתה ניסית להתקין את האפליקציה ולא היה לך רוט?עדכון גרסא גם מוחק את הרוט?
-
@a0533057932 אמר בMagisk לשיאומי:
@איש-אמת לא יתכן
איפוס לא מאבד רוט
צריבת גרסה מחדש כן
אתה ניסית להתקין את האפליקציה ולא היה לך רוט?עדכון גרסא גם מוחק את הרוט?
@sari עדכון גרסה באיזה צורה?
בפשטות כל עוד ולא מחליפים את הריקוברי ואת הבוט הרוט לא אמור להיפגע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות