עזרה | מנהל המשימות מראה כל הזמן 100% cpu
-
@11mot יפה לך
רק שתדע שיש על הבעיה הזאת מיליון כתבות ופתרונות שונות ומשונות.
עיין כאן
https://www.diskgenius.com/how-to/wsappx.php
וכאן
https://www.howtogeek.com/320261/what-is-wsappx-and-why-is-it-running-on-my-pc/
וכאן
וכאן
https://blog.pcrisk.com/windows/12755-wsappx-causing-high-cpu-usage-how-to-fix-it
וכאן
https://helpdeskgeek.com/help-desk/why-wsappx-causes-high-cpu-usage-and-how-to-fix-it/
אני אמשיך????
-
@11mot אמר בעזרה | מנהל המשימות מראה כל הזמן 100% cpu:
כרגע מצאתי פתרון כאן בלוח הבקרה באפשרויות צריכת חשמל הורדתי לנמוכה, וזה ירד מיד!
זה לא הפתרון, ו 100 % ב CPU זה לא בעיה. (זה בעיה רק אם זה באופן קבוע וללא שימוש בתוכנות) אתה פשוט קיצצת למחשב את הביצועים.
נ. ב. לחסכון בסוללה זה באמת עוזר בגלל שכשהמעבד בתפוקה מלאה הוא צורך יותר חשמל, מאשר בצריכה של 50% על כפול זמן. -
@11mot אמר בעזרה | מנהל המשימות מראה כל הזמן 100% cpu:
כרגע מצאתי פתרון כאן בלוח הבקרה באפשרויות צריכת חשמל הורדתי לנמוכה, וזה ירד מיד!
זה לא הפתרון, ו 100 % ב CPU זה לא בעיה. (זה בעיה רק אם זה באופן קבוע וללא שימוש בתוכנות) אתה פשוט קיצצת למחשב את הביצועים.
נ. ב. לחסכון בסוללה זה באמת עוזר בגלל שכשהמעבד בתפוקה מלאה הוא צורך יותר חשמל, מאשר בצריכה של 50% על כפול זמן. -
@יהודה-12 אמר בעזרה | מנהל המשימות מראה כל הזמן 100% cpu:
זה בעיה רק אם זה באופן קבוע וללא שימוש בתוכנות
וזה מה שקורה אצלי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

