כרטיס זיכרון
-
יש לי כרטיס מיקרו שהיה שננעל לי כנראה ע"י c2 וכשאני מכניס אותו לנגנים או לסמארטפון הוא לא נקלט וכשאני מכניס אותו לc2 הוא מבקש קוד ואין לי מושג איך נעשה בו קו
@מנואל תבדוק כאן
https://mitmachim.top/topic/5823/איפוס-קוד-של-כרטיס-מיקרו-sd-שננעל-בנוקיה-סי-2/1?_=1609081722324
ופעם הבאה תשתדל לעשות חיפוש קודם
ברוכים הבאים לפורום!!! -
יש לי כרטיס מיקרו שהיה שננעל לי כנראה ע"י c2 וכשאני מכניס אותו לנגנים או לסמארטפון הוא לא נקלט וכשאני מכניס אותו לc2 הוא מבקש קוד ואין לי מושג איך נעשה בו קו
@מנואל ברוכים הבאים נא לתת כותרות יותר תקינות
-
@מנואל ברוכים הבאים נא לתת כותרות יותר תקינות
פוסט זה נמחק! -
יש לי כרטיס מיקרו שהיה שננעל לי כנראה ע"י c2 וכשאני מכניס אותו לנגנים או לסמארטפון הוא לא נקלט וכשאני מכניס אותו לc2 הוא מבקש קוד ואין לי מושג איך נעשה בו קו
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
יש לי כרטיס מיקרו שהיה שננעל לי כנראה ע"י c2 וכשאני מכניס אותו לנגנים או לסמארטפון הוא לא נקלט וכשאני מכניס אותו לc2 הוא מבקש קוד ואין לי מושג איך נעשה בו קו
@מנואל פתח את הנושא מחדש עם כותרת תקינה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות