עזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה
-
@שלמה-ווייס לך תמצא כזה מחשב עכשיו...


@זונדל-גרנד אולי במכונה, האמת לא יודע האם ואיך מסתד עם הדרייברים במכונה
-
@אחד-מאנש בבעיה שלו לא נראה לי שזה הפיתרון אבל אולי, שינסה
-
-
התוצאה במצב מת היא אותה תוצאה
כמו כן, מחקתי כל הדרייברים והתקנתי נוקיה סייטבינתיים ללא הועיל
-
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
נוקיה סייט
יש לי רעיון
תבדוק במשולש הקטן למטה אם נוקיה סייט סגור@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
נוקיה סייט
יש לי רעיון
תבדוק במשולש הקטן למטה אם נוקיה סייט סגוראמור להיות סגור?
-
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
נוקיה סייט
יש לי רעיון
תבדוק במשולש הקטן למטה אם נוקיה סייט סגוראמור להיות סגור?
-
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
-
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
אוקיי.יש לך ccleaner?
-
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
אוקיי.יש לך ccleaner?
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
אוקיי.יש לך ccleaner?
יש
-
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
אוקיי.יש לך ccleaner?
יש
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
אוקיי.יש לך ccleaner?
לא משתמש
תתקין, תלך לאופציות>אתחול (או משהו כזה) תשבית את נוקיה סייט, תפעיל מחדש את המחשב, תחבר את הפלאפון על מצב pc suite, תפעיל את בסט בתאימות לוינדוס 7, ותעדכן מה קרה.
-
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@ישראליק אמר בעזרה - הכשרת C2, נתקעתי בהתחלה:
@מישהו12 אותה תוצאה בדיוק.
איזה וינדוס?
10
אוקיי.יש לך ccleaner?
לא משתמש
תתקין, תלך לאופציות>אתחול (או משהו כזה) תשבית את נוקיה סייט, תפעיל מחדש את המחשב, תחבר את הפלאפון על מצב pc suite, תפעיל את בסט בתאימות לוינדוס 7, ותעדכן מה קרה.
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

