עזרה הסרת סיסמת כניסה
-
-
@נ-נח אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
@dshrppury אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
גם למייקרוסופט?
לא
אז איך כן למייקרוסופט?
-
-
-
@k11001100 שינוי סיסמה למייקרוסופט?
-
-
-
@נ-נח אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
גם לחשבון מייקרוסופט זה יעיל?
מה כתבתי?
אתה כותב שזה לא יעיל אך לא נתת מענה. ההוא נתן כלי אני מנסה לברר איתו. אך כנ"ל.
-
@נ-נח אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
גם לחשבון מייקרוסופט זה יעיל?
מה כתבתי?
אתה כותב שזה לא יעיל אך לא נתת מענה. ההוא נתן כלי אני מנסה לברר איתו. אך כנ"ל.
-
@k11001100 זה בסדר?
-
@k11001100 ומה אם אני לא יודע את הסיסמה האחרונה שהייתה יש לכם פיתרון לזה, איך אפשר להחליף סיסמה, מדובר במחשב שירשתי אותו ואיני יודע את הסיסמה. יצויין שיש לי כניסה לשולחן עבודה אחד רק לשני לא.
-
@נ-נח אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
גם לחשבון מייקרוסופט זה יעיל?
מה כתבתי?
אתה כותב שזה לא יעיל אך לא נתת מענה. ההוא נתן כלי אני מנסה לברר איתו. אך כנ"ל.
@k11001100 למה שלא תלחץ בשינוי הסיסמא על אנטר?
ואז לא יהיה סיסמא כלל -
@k11001100 למה שלא תלחץ בשינוי הסיסמא על אנטר?
ואז לא יהיה סיסמא כלל@ראובן-שבתי זה טוב בחשבון מקומי
הבעיה שהוא מחובר עם חשבון של מיקרוספט שלא מאפשר שימוש ללא סיסמא -
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
לא. כי צריך להסיר סיסמה של מייקרוסופט
לא צריך להסיר את הסיסמה מחשבון מיקרוסופט. צריך פשוט לצאת מחשבון מיקרוסופט (כמו ש @bbn כבר כתב למעלה). [הגדרות/ חשבונות / וללחוץ על היכנס במקום זאת באמצעות חשבון מקומי]
-
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
לא. כי צריך להסיר סיסמה של מייקרוסופט
לא צריך להסיר את הסיסמה מחשבון מיקרוסופט. צריך פשוט לצאת מחשבון מיקרוסופט (כמו ש @bbn כבר כתב למעלה). [הגדרות/ חשבונות / וללחוץ על היכנס במקום זאת באמצעות חשבון מקומי]
@יהודה-12 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
@k11001100 אמר בעזרה הסרת סיסמת כניסה:
לא. כי צריך להסיר סיסמה של מייקרוסופט
לא צריך להסיר את הסיסמה מחשבון מיקרוסופט. צריך פשוט לצאת מחשבון מיקרוסופט (כמו ש @bbn כבר כתב למעלה). [הגדרות/ חשבונות / וללחוץ על היכנס במקום זאת באמצעות חשבון מקומי]
שתהיה בריא, כבר הגבתי לעיל שאני מחוץ לחשבון ועדיין לא מאפשר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות