-
@yaakovsas תשלח קישור
-
@yaakovsas יפה, אבל אז אתה צריך תקע USB במקום השנאי... אז מה זה כ"כ משנה אם שנאי או תקע USB???
-
@yaakovsas יפה, אבל אז אתה צריך תקע USB במקום השנאי... אז מה זה כ"כ משנה אם שנאי או תקע USB???
-
@yaakovsas נו נו, אפשר לומר שזה שיקול די נכון...
אבל זה בדיוק כמו הפס לדים הרגיל? -
@yaakovsas נו נו, אפשר לומר שזה שיקול די נכון...
אבל זה בדיוק כמו הפס לדים הרגיל? -
לפי השמועות, האיכות של הפסים עם הזנה ישירה נמוכה יותר.
-
@yaakovsas זה שמגיע עם חיבור USB לא מתאים לתאורה כ"א ליופי
-
@yaakovsas יפה, אבל אז אתה צריך תקע USB במקום השנאי... אז מה זה כ"כ משנה אם שנאי או תקע USB???
@שמואל-ש אמר במידע| שנאי בתאורה:
@yaakovsas יפה, אבל אז אתה צריך תקע USB במקום השנאי... אז מה זה כ"כ משנה אם שנאי או תקע USB???
בגודל (לפעמים)
-
@yaakovsas זה שמגיע עם חיבור USB לא מתאים לתאורה כ"א ליופי
@שלמה-ווייס לפי מה אתה רואה את זה?
-
@שלמה-ווייס לפי מה אתה רואה את זה?
@yaakovsas מדובר בלדים מסוג אחר ותאורה ירודה פי 5 בערך מהלד הממוצע
-
@yaakovsas מדובר בלדים מסוג אחר ותאורה ירודה פי 5 בערך מהלד הממוצע
@שלמה-ווייס לכן שאלתי איך רואים את זה במפרט של המוצר?
-
@שלמה-ווייס לכן שאלתי איך רואים את זה במפרט של המוצר?
@yaakovsas צריכת חשמל נמוכה מלמדת על תפוקת תאורה ירודה.
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות