דרך נוחה לתזכורות דרך המייל
-
אם קרה לכם שהייתם צריכים לזכור משהו, או שמישהו ביקש שתזכירו לו דבר מה ביום מסויים,
יש דרך פשוטה מאוד לתזכורת ע"י המייל [אני בכוונה לא משתמש ביומן של גוגל, כי לא לכולם הוא פרקטי, הוא פרקטי בעיקר למי שיש לו סמארטפון, או למי שפותח אותו מידי יום, כי מי שלא - הוא פשוט לא נותן תזכורות אם המחשב לא דולק] (לא הייתי כותב, אבל נשאלתי והבנתי שיש שיהיה להם תועלת בזה).
יש כידוע במייל אפשרות לתזמן שליחת דואר (מי שלא יודע איך עושים - שישאל), מה שאפשר בקלות, זה לשלוח לעצמך דואר מתוזמן ליום ושעה לפי בחירה - והדואר ישלח ויגיע בזמן שתבחר ויזכיר לך.
כמו כן לאחרים, אם מישהו מבקש שתתן לו תזכורת, נניח ביום ב' אחה"צ, פשוט לכתוב לו מייל כעת, ולתזמן ליום ההוא בשעת אחה"צ - והנ"ל יקבל את התזכורת בזמנה.
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות