אפליקציה בשם dji gp 4
-
מענין אפשר לעשות מזה המון כסףף




-
@זונדל-גרנד אמר באפליקציה בשם dji gp 4:
אם מורידים מגוגל פלאי זה יורד בגרסה למכשיר
לפי מה שהבנתי פה שזה אפליקציה יקרה שעולה כסף
@מוטי-זהב אמר באפליקציה בשם dji gp 4:
לפי מה שהבנתי פה שזה אפליקציה יקרה שעולה כסף
לא.
אני יסביר בהמשך ל @ARI
זה אפליקציה שעובדת יחד עם רחפן צילום של חברת DJI.
תוכל גם אתה להתקין אותה, אבל בשביל שהיא תעבוד ויהיה לך מה לעשות אתה צריך רחפן שלהם...
זה הסיפור היקר.. -
@dji אמר באפליקציה בשם dji gp 4:
phntom 4
כן, היה לי, אני חושב שזה גדול בהגזמה.
המביק נכנס לך בתיק. לפנטום צריך מזוודה
...
אבל לא משנה, DJI זה ציוד טוב, אבל יקר...
אני השגתי את הmavic pro 2 כולל 3 סוללות ומטען לרכב אחרי שימוש של חודש אצל חבר טוב שלי ב2500 שקל שזה פשוט מחיר טירוף!. לכן זה היה שווה. לא הייתי משקיע על זה חדש, כזה סט עולה איזה 7000 שקל
-
@שמואל אמר באפליקציה בשם dji gp 4:
כן, היה לי, אני חושב שזה גדול בהגזמה.
גם לי יש pntom 4 מסכים עם כל מילה, כשקניתי אותו חשבתי שאין מצב שמכשיר כל כך קטן יהיה שווה בביצועים למפלצת של הפנטום אב ל למעשה הביצועים שלהם כמעט שווים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
