בעיה בווידוס
-
המחשב שלי לא נטען כראוי יש לי התראות במחשב שזה בעיה בווינדוס
למישהו היה הזדהות עם התקלה ויודע לתקן אותה? -
@user123 תוכל לעלות תמונות מסך של השגיאה או מה שאתה רואה?
@איציק-דייטש זה לא קורה לי כל הזמו אז לא אוכל לצלם כרגע בתמונת מסך
אבל אולי בכל זאת ידוע לך על פיתרון כלשהי -
@איציק-דייטש זה לא קורה לי כל הזמו אז לא אוכל לצלם כרגע בתמונת מסך
אבל אולי בכל זאת ידוע לך על פיתרון כלשהי -
@user123 אם לא אדע מה הבעיה אני לא אדע לומר לך על פתרון, יש מבין?
@איציק-דייטש זה קורה כשאני מדליק את המחשב ואין בטריה
-
@איציק-דייטש זה קורה כשאני מדליק את המחשב ואין בטריה
-
@user123 אז מה רשום לך?
@איציק-דייטש זה באנגלית אבל ככל שהבנתי שאני צריך לתקן משהו בהפעלה של המחשב משהו קשור לווינדוס
-
@איציק-דייטש זה באנגלית אבל ככל שהבנתי שאני צריך לתקן משהו בהפעלה של המחשב משהו קשור לווינדוס
-
@user123 אין לי מושג למה אתה מתכוון, תפעיל מחדש את המחשב ותראה ותעלה תמונה, יש מצב?
@איציק-דייטש אוקי אנסה
בכל אופן תודה על הכל נהנתי אתך -
@איציק-דייטש אוקי אנסה
בכל אופן תודה על הכל נהנתי אתך -
@user123 תוכל לעלות תמונות מסך של השגיאה או מה שאתה רואה?
@איציק-דייטש ושאר המשתמשים
נא לא לענות בכל נושא שהוא עד לתיקון הכותרת לכותרת תקינה כפי שמופיע כאן
@user123 נא תקן את הכותרת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
בכיף