עזרה | גישה לתפריט הקיצורים שלי
-
@משה-מזרחי אמר בעזרה | גישה לתפריט הקיצורים שלי:
@דוד-1 @elazar
menusettings.rarרק שתדעו להבא - מקש ימני , הורד קישור
עשיתי לא עזר
נ.ב. עשיתי את זה בסמארטפון ע"י לחיצה ארוכה הורד קישור וזה עשה לי erorr -
@משה-מזרחי אמר בעזרה | גישה לתפריט הקיצורים שלי:
@elazar
אני גם עם סמארטפון וככה הורדתיאז מעניין למה לי עשה שגיאה
-
אני רוצה שיהיה לי אפשרות להגדיר מקש מסויים לתפריט ההגדרות או לתפריט הראשי של הודעות SMS וכדו' [שלא נמצאים בתפריט הקיצורים שלי].
למי פתרונים ???? -
@nym לא הבנתי מה הבעיה יש לך בתוך ההגדרות "הקיצורים שלי" וזה לא" mode="disabled" זה פעיל תיכנס דרך הטלפון להגדרות ותשנה את הקיצור למה שאתה רוצה

-
@elazar כנראה שאלתו היא, [גם אני רוצה לדעת עבורי], שאי אפשר להוסיף בתפריט של הקיצורים שלי את התפריט ההגדרות.
דהיינו שאחרי שיכנס להקיצורים שלי שיוכל לבחור להגדיר מקש מסויים לתפריט ההגדרות [שלא נמצא ברשימה שם].@בעלזא אמר בעזרה | גישה לתפריט הקיצורים שלי:
@elazar כנראה שאלתו היא, [גם אני רוצה לדעת עבורי], שאי אפשר להוסיף בתפריט של הקיצורים שלי את התפריט ההגדרות.
דהיינו שאחרי שיכנס להקיצורים שלי שיוכל לבחור להגדיר מקש מסויים לתפריט ההגדרות [שלא נמצא ברשימה שם].טוב אני צריך לבדוק כרגע אני לא ליד המחשב....
-
@elazar כנראה שאלתו היא, [גם אני רוצה לדעת עבורי], שאי אפשר להוסיף בתפריט של הקיצורים שלי את התפריט ההגדרות.
דהיינו שאחרי שיכנס להקיצורים שלי שיוכל לבחור להגדיר מקש מסויים לתפריט ההגדרות [שלא נמצא ברשימה שם].@בעלזא אמר בעזרה | גישה לתפריט הקיצורים שלי:
דהיינו שאחרי שיכנס להקיצורים שלי שיוכל לבחור להגדיר מקש מסויים לתפריט ההגדרות [שלא נמצא ברשימה שם].
נדמה לי שהאפשרות הנ"ל ניתנת רק במקשים 'ימינה - שמאלה - למעלה - למטה' שמסביב למקש 'האמצעי' הגדול בלוח המקשים של הפלא'...
להמחשה
המקשים שמסביב לחותמת 'מאושר'
-
אני רוצה שיהיה לי אפשרות להגדיר מקש מסויים לתפריט ההגדרות או לתפריט הראשי של הודעות SMS וכדו' [שלא נמצאים בתפריט הקיצורים שלי].
למי פתרונים ???? -
@nym תנסה את זה menusettings.rar נראה לי סידרתי את זה
-
-
ועדיין לא נושענו.
אשמח אם למישהו מידע האם מתאפשר גישה לתפריט של הרשימה שנמצאת בהקיצורים שלי.
[אסביר יותר: בכניסה להקיצורים שלי בתפריט ההגדרות, יש רשימה מלאה מה אפשר להגדיר לכל מקש, אבל חסר שמה אפשרות להגדיר מקש כלשהיא לתפריט הגדרות וכדו', האם יש גישה לאיזו שהיא קובץ בטלפון ע"י תוכנת מובימב, שאפשר שם להוסיף שורות וכדו' כדי להוסיף אפשרויות נוספות ברשימת הקיצורים שלי].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות