@שמולון כנראה אין לך על המכשיר אפליקציות שאינם מערכת...
@מה-הבעיה מה הכוונה ברור שיש לי
הכנסתי כמה אפליקציות בעצמי ואני יכול גם להסיר אותם
@מה-הבעיה מה הכוונה ברור שיש לי
הכנסתי כמה אפליקציות בעצמי ואני יכול גם להסיר אותם
@שמולון תוכל לעלות צילום מסך מהמחשבון אחרי שלחצת על הפלוס?
@שמולון תוכל לעלות צילום מסך מהמחשבון אחרי שלחצת על הפלוס?
@מה-הבעיה כלום ושום דבר
@מה-הבעיה כלום ושום דבר
@שמולון אויש.. לא הבנת אותי.. דבר ראשון אתה חייב להגדיר סיסמא ...תכתוב איזה סיסמא שאתה רוצה ואז תעשה שווה =
@שמולון אויש.. לא הבנת אותי.. דבר ראשון אתה חייב להגדיר סיסמא ...תכתוב איזה סיסמא שאתה רוצה ואז תעשה שווה =
@שמולון אל תעשה תרגיל. תעשה פשוט כמה ספרות ואז =
@שמולון אל תעשה תרגיל. תעשה פשוט כמה ספרות ואז =
@שמולון אתה אחרי הלחיצה על פלוס? א"כ תבחר איזה אפליקציות אתה רוצה להסתיר. בכל אופן תעלה צילום מסך..
@שמולון אתה אחרי הלחיצה על פלוס? א"כ תבחר איזה אפליקציות אתה רוצה להסתיר. בכל אופן תעלה צילום מסך..
@מה-הבעיה לא ניתן ליצור צילום מסך מדיניות האבטחה מונעת זאת
אבל נראה לי שאני מצליח תודה
@מה-הבעיה לא ניתן ליצור צילום מסך מדיניות האבטחה מונעת זאת
אבל נראה לי שאני מצליח תודה
@שמולון יופי. רק תזכור אח"כ להסיר מהמכשיר את האפליקציות שהסתרת כי כמו שאמרתי לך הם מותקנים מחדש במחשבון..
@שמולון יופי. רק תזכור אח"כ להסיר מהמכשיר את האפליקציות שהסתרת כי כמו שאמרתי לך הם מותקנים מחדש במחשבון..
@מה-הבעיה הם עוברים ביחד עם ההגדרות שלהם ?
לדוגמא אני לא אצטרך להיכנס למייל שוב עם הסיסמא והכל ?
@מה-הבעיה הם עוברים ביחד עם ההגדרות שלהם ?
לדוגמא אני לא אצטרך להיכנס למייל שוב עם הסיסמא והכל ?
@שמולון אתה תצטרך להיכנס מחדש.. זה כאילו הסרת את האפליקציה והתקנת מחדש..
בעצם.. לא כאילו. באמת..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה
התחברות