עזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7
-
@שלמה-ווייס איך?
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@שלמה-ווייס אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@moshep יש לך מחשב עם אינטרנט מהיר? א"כ תוריד את ווינדוס 7 ותצרוב עם רופוס על אונקי ריק
בשביל מה חבל שיאפס את הסיסמא!
-
פוסט זה נמחק!
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@moshep אחד האפשרויות הטובות זה לצרוב דיסק התקנה של ווינדוס 7 ולהעלות מהבוט שם לבחור בתיקון
תיקון של מה ? הוא רוצה לאפס סיסמא!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@שלמה-ווייס אז מה עושים?
-
@שלמה-ווייס אז מה עושים?
@moshep תיקנתי
-
פוסט זה נמחק!
@שלמה-ווייס אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@dani123 אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
תיקון של מה ? הוא רוצה לאפס סיסמא!
הוא כבר איפס ובדרך הרס את מחיצת האתחול כנראה
עריכה: אני עכשיו שם לב שהוא עוד מנסה להעלות מהבוט.... אז סליחה
@moshep צריך לבחור בבוט את האונקיהצלחת לבלבל אותו!
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@dani123 אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
תיקון של מה ? הוא רוצה לאפס סיסמא!
הוא כבר איפס ובדרך הרס את מחיצת האתחול כנראה
עריכה: אני עכשיו שם לב שהוא עוד מנסה להעלות מהבוט.... אז סליחה
@moshep צריך לבחור בבוט את האונקיהצלחת לבלבל אותו!
@dani123 צודק מתנצל
-
פוסט זה נמחק!
-
-
@משה-מזרחי אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@moshep
תנסה בהדלקה ללחוץ על ESC , ואז לבחור את הכונןהכפתור תלוי במחשב @moshep איזה מחשב יש לך?
-
@משה-מזרחי אמר בעזרה דחופה באיפוס סיסמא למחשב ווינדוס 7:
@moshep
תנסה בהדלקה ללחוץ על ESC , ואז לבחור את הכונןהכפתור תלוי במחשב @moshep איזה מחשב יש לך?
-
@משה-מזרחי @שלמה-ווייס חבר'ה אני ליד המחשב מה לעשות תכל'ס זה דחוף
-
@משה-מזרחי @שלמה-ווייס חבר'ה אני ליד המחשב מה לעשות תכל'ס זה דחוף
@moshep מה הבעיה כרגע בדיוק?
-
@moshep מה הבעיה כרגע בדיוק?
-
@moshep מה הבעיה כרגע בדיוק?
-
@שלמה-ווייס אני לא מצליח לאפס עם הכלי שהביאו פה
-
@moshep אני לא יודע מה הביאו לך פה, אבל אם אתה יודע להתעסק עם דיסק של איפוס סיסמא, אז יש לך פה כמה שיכולים לעזור לך מאוד.
כנס לפה:
https://mitmachim.top/topic/16269/להורדה-אוסף-של-דיסק-טכנאים-ודברים-נלווים
ותנווט לאיפוס סיסמא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
פה לחצתי על השני ואז הוא העלה לי את הווינדוס עוד פעם עם סיסמא