בנק פאגי לשיואמי החדש
-
@בני-ברקאי תראה פה https://mitmachim.top/topic/15039/הפקדת-ש-קים-במחשב-עם-מע-ה-windows?_=1608251196370
מישהו ניסה להתקין אפליקציית פאגי על נוקס שזה היה אנדרואיד 7 והאפליקציה ביקשה עדכון שלא עבד על אנדרואיד 7 אז אני חושב שעל שיאומי גם לא יעבוד. אבל אני לא בטוח בזה.. -
@בני-ברקאי תראה פה https://mitmachim.top/topic/15039/הפקדת-ש-קים-במחשב-עם-מע-ה-windows?_=1608251196370
מישהו ניסה להתקין אפליקציית פאגי על נוקס שזה היה אנדרואיד 7 והאפליקציה ביקשה עדכון שלא עבד על אנדרואיד 7 אז אני חושב שעל שיאומי גם לא יעבוד. אבל אני לא בטוח בזה..@מה-הבעיה לא עובד, יש למישהו עוד משהו?
תודה. -
@מה-הבעיה לא עובד, יש למישהו עוד משהו?
תודה.@יהונתן-כץץ להחליף גרסה
-
@יהונתן-כץץ להחליף גרסה
@a0533057932 אמר בבנק פאגי לשיואמי החדש:
@יהונתן-כץץ להחליף גרסה
אין דרך לעשות שהמערכת תעשה כאילו שזה אנדרויד 7?
-
@יהונתן-כץץ להחליף גרסה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות