דקומפיילר לclass
-
@נ-נח אמר בדקומפיילר לclass:
@elazar אני הורדתי את הראשון

זה בעצם פותח קבצי קלאס נכון?
אבל מה הרווחנו א"א לערוך בטלפון? -
@elazar אפשר https://mitmachim.top/topic/166/notepad-פנקס-רשימות-באנגלית?_=1608148568258
לקח לי קצת זמן למצוא@נ-נח אמר בדקומפיילר לclass:
@elazar אפשר https://mitmachim.top/topic/166/notepad-פנקס-רשימות-באנגלית?_=1608148568258
לקח לי קצת זמן למצואלא ניסיתי עדיין אבל מה זה עושה,זה הופך את הקלאס לקובץ TXT?
-
@נ-נח אמר בדקומפיילר לclass:
@elazar אפשר https://mitmachim.top/topic/166/notepad-פנקס-רשימות-באנגלית?_=1608148568258
לקח לי קצת זמן למצואלא ניסיתי עדיין אבל מה זה עושה,זה הופך את הקלאס לקובץ TXT?
-
-
-
@נ-נח אמר בדקומפיילר לclass:
@elazar יש על זה נושא כבר, תחפש
מה שנתנו שם לא עבד לי כמו שצריך כמו שכתבתי זה רק פתח בלי לערוך
עריכה: עם מה אתה משתמש?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


