בירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת
-
@חראשו באזורים החרדים?
דור 2 ו3 ולצאת ידי חובה דור 4 בקטנה@a0533057932 איך אפשר לדעת איזה דור הם?
-
-
@רק-מציץ מי שהכין אותה שילמד לקרוא ולא להיות מדומין
אין קשר בין מה שרשום שם לבין מה שיש בשימוע -
@רק-מציץ מי שהכין אותה שילמד לקרוא ולא להיות מדומין
אין קשר בין מה שרשום שם לבין מה שיש בשימוע@a0533057932 זה גם רמת כתיבה שתשכנע ילדים בכיתה ב' לכל היותר (בלי להעליב)
-
-
-
@חראשו אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
@מישהו12 לפי הפירסומים זה עד 2025

לא ממש
עד 2025 יהיה תמיכה
אבל עוד שנתיים כבר יהיה אסור לייבא -
@חראשו אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
@מישהו12 לפי הפירסומים זה עד 2025

ברוך ה.הגרסא אמורה להיות מוכנה בקרוב...
אני אתחיל לעבוד על מכשירי 4G -
@מישהו12 הפיתרון לחסום את האינטרנט זה שהסים יהיה מחובר רק לשרתי חברת התקשורת ולא לכלל האינטרנט
-
-
@מישהו12 הפיתרון לחסום את האינטרנט זה שהסים יהיה מחובר רק לשרתי חברת התקשורת ולא לכלל האינטרנט
@a0533057932 אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
@מישהו12 הפיתרון לחסום את האינטרנט זה שהסים יהיה מחובר רק לשרתי חברת התקשורת ולא לכלל האינטרנט
בקיצור, בעיה.
@a0533057932 אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
בנה מה?
-
@a0533057932 לא הבנתי על מה מדובר
@yair אין לך גרסאות לנוקיה דור 4?
-
@yair אין לך גרסאות לנוקיה דור 4?
@a0533057932 אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
@yair אין לך גרסאות לנוקיה דור 4?
אה, לחלק מהמכשירים יש לו בוודאי.
||הקיץ הקץ על סימביאן....|| -
@yair אין לך גרסאות לנוקיה דור 4?
-
@חראשו אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
@מישהו12 לפי הפירסומים זה עד 2025

ברוך ה.הגרסא אמורה להיות מוכנה בקרוב...
אני אתחיל לעבוד על מכשירי 4G -
@חראשו אמר בבירור - אנטנות דור 2 - משהו שכדאי לדעת:
@מישהו12 לפי הפירסומים זה עד 2025

לא ממש
עד 2025 יהיה תמיכה
אבל עוד שנתיים כבר יהיה אסור לייבא@פרסום-כריש
לא הבנתי על מה הסערה
מה חשבתם שעוד שלושים שנה עדיין נשאר באותו מכשיר עם אותו טכנולוגיה
אתה רוצה תקים רשת של קליטה דור 2
זה היה ברור
במקום לבכות צריך להערך בהתאם
ולא לעשות עצומות נגד
פשוט נתקדם עם מכשירים טובים ועדיין יהיו כשרים
אני סומך על @מישהו12 שיביא לנו איזה נוקיה תומכת דור 4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


