מייל לא נפתח
-
כשאני מנסה לפתוח מייל המחשב כותב לי ככה
400. זו שגיאה.לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים" יש למישהו מושג מה עושים עם זה אני ישמח
י
-
כשאני מנסה לפתוח מייל המחשב כותב לי ככה
400. זו שגיאה.לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים" יש למישהו מושג מה עושים עם זה אני ישמח
י
@חברונר-חשוב אמר במייל לא נפתח:
כשאני מנסה לפתוח מייל המחשב כותב לי ככה
400. זו שגיאה.לא ניתן לעבד את הבקשה באמצעות השרת מכיוון שהיא פגומה. אין לנסות שוב את הבקשה הזו. זה כל מה שאנחנו יודעים" יש למישהו מושג מה עושים עם זה אני ישמח
י
לכולם זה ככה
צפה בפוסטים האחרונים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות