בקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3
-
@qwq אמר בבקשת פרטים על נגן Q3:
בקשת פרטים על נגן Q3 ?????קו תחתון
יש על זה לשמוע מוזיקה לפתוח קבצי HTML לוח יהודי ותזכורות ואפשרות בשביל סיסמה
מה עוד אתה רוצה לשמוע? -
נגן סאמויקס סארגוס MP3 SARGOSS – Q3
₪659.00לקחנו את הQ2 הפופולרי – ושדרגנו אותו לQ3 – עם עשרות פונקציות נוספות + מסך מוגדל ורמקול מובנה
כל מה שאתם ביקשתם וחלמתם – אנחנו הכנסנו והגשמנו
GB 8 זיכרון פנימי
חריץ הרחבה לכרטיס זיכרון
הקלטה – כולל אפשרות לעריכת שם
בלוטוס 4.1 מתחבר גם לJBL
העברת נתונים דרך בלוטוס
מסך צבעוני
ספרי קודש ותפילות
נעילת המכשיר בסיסמא
מקלדת
שעון עצר
שעה ותאריך
שעון מעורר חכם
לוח שנה עברי ולועזי
גוף מתכתי
מסך טאצ’
העתקה מכרטיס זיכרון למכשיר
רמקול מובנה
מחשבון
חיפוש אלבומים לפי תמונות
אחוזי סוללה כמו בפלאפון- לא ברור מה ההבדל... חוץ מזה שזה מתחבר גם לJBL
-
@qwq קודם כול
פתרו את הבעיה העיקרית של הQ2 האפשרות לפריצה
על ידי זה שברו ללינוקס
והוסיפו עוד כמה פיצ'רים קטנים -
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@qwq קודם כול
פתרו את הבעיה העיקרית של הQ2 האפשרות לפריצה
על ידי זה שברו ללינוקס
והוסיפו עוד כמה פיצ'רים קטניםשמעתי שעוד עדיין יש אפשרות להוסיף APK...
-
@צדיק-תמים צודק זה גם יותר מומלץ
אבל יותר קטן -
-
@צדיק-תמים הD8 דפוק !!
-
-
@אריה-רבר אמר בבקשת פרטים על נגן סמארט בס Q3:
@fshlomo לא הבנתי?
האם על זה מדברים פה? https://www.samvix.com/he/products/נגן-mp3-סאמויקס-סמארטבאס-samvix-d8
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות