לעבור מאקסל לאקסס
-
אני עורך מפתח ש"ס באקסל האם יש עדיפות לעבוד באקסס אני יודע לעבוד עליו ברמה בסיסית אבל אני מוכן ללמוד ולשפר אם תהיה בזה תועלת
תודה -
אני עורך מפתח ש"ס באקסל האם יש עדיפות לעבוד באקסס אני יודע לעבוד עליו ברמה בסיסית אבל אני מוכן ללמוד ולשפר אם תהיה בזה תועלת
תודה -
אני עורך מפתח ש"ס באקסל האם יש עדיפות לעבוד באקסס אני יודע לעבוד עליו ברמה בסיסית אבל אני מוכן ללמוד ולשפר אם תהיה בזה תועלת
תודה -
@בעל-שם-טוב תשאל אותו כאן
-
@אוריי אשמח לקבל את התיחסותך כמו גם אם יש לך כמה טיפים בענין תודה
-
@אוריי אשמח לקבל את התיחסותך כמו גם אם יש לך כמה טיפים בענין תודה
@בעל-שם-טוב אולי תנסה בפורום שלו (פורום אופיס).
-
@אוריי אשמח לקבל את התיחסותך כמו גם אם יש לך כמה טיפים בענין תודה
@בעל-שם-טוב אמר בלעבור מאקסל לאקסס:
@אוריי אשמח לקבל את התיחסותך כמו גם אם יש לך כמה טיפים בענין תודה
@בעל-שם-טוב אני חושב שקיבלת כאן תשובה הכי ברורה שאפשר
אני אוחז ממה שכתוב שם
כל מילה מיותרת...
בהצלחה
ונשמח לראות בע"ה את התוצאות הטובות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות